טקס חנוכת סניף כנפיים של קרמבו בקרית חיים (צילום: ראובן כהן)
טקס חנוכת סניף כנפיים של קרמבו בקרית חיים (צילום: ראובן כהן)

נחנך סניף של כנפיים של קרמבו בקרית חיים

עשרות פעילים, חניכים ומתנדבים נכחו בחנוכת הסניף השני בחיפה של התנועה שבה חברים בני נוער בעלי צרכים מיוחדים. "זו מתנה לילדי בית הספר" אמר מנהל תיכון קרית חיים אילן וקנין

פורסם בתאריך: 14.11.17 13:32

סניף חדש של תנועות הנוער כנפיים של קרמבו לצעירים עם צרכים מיוחדים נחנך אתמול (שני) בקרית חיים, בטקס שבו השתתפו עשרות חניכים, הורים ומתנדבים.

כנפיים של קרמבו היא התנועה היחידה בישראל לצעירים עם צרכים מיוחדים. המדריכים בתנועה הם נערים מכיתה ז' ומעלה שעברו הכשרה מיוחדת, כאשר בתום שנת הכשרה עונדים החניכים כנפיים המייצגות את מטרת הפעילות – לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי.

ראש העיר חיפה יונה יהב: "לפני חמש שנים נקשה על דלתי נערה מקסימה בשם עמית שביקשה להקים בחיפה סניף של כנפיים של קרמבו. היום אני זוכה לחנוך את הסניף השני של התנועה. אין גאה ומאושר ממני לראות את חברי התנועה – צעירים עם לב ענק – בפעילות משותפת. לכל אחד מגיעה הזכות לקחת חלק בתנועת נוער כזו".

 

 

מנכ"לית כנפיים של קרמבו טליה בז'רנו: "סניף התנועה בשכונת רמת בגין, שבו פעילים 160 מדריכים וחניכים, הוא הגדול ביותר בצפון ואחד מארבעת הסניפים הגדולים בישראל. עיריית חיפה היא אחת מהרשויות המעורבות והתומכות בפעילות התנועה, והדבר בא לידי ביטוי במספר החניכים ובאופי הפעילות המיוחדת המתקיימת בחיפה".

מנהל תיכון קרית חיים אילן וקנין: "הקמת הסניף היא מתנה לילדי בית הספר. תנועת כנפיים של קרמבו מביאה לידי ביטוי את התפישה החינוכית של בית הספר בנושא קבלת האחר, נתינה ואהבת האדם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר