אוטובוס של אגד
אוטובוס של אגד

מיום ראשון: קווי אוטובוסים חדשים לטכניון ולמכללת גורדון

הסטודנטים יזכו מתחילת שנת הלימודים לשיפור משמעותי במערך התחבורה הציבורית למוסדות האקדמיים. שני קווים חדשים יגיעו לטכניון, אחד מהדר דרך רחוב גאולה והשני מבת גלים דרך העיר התחתית

פורסם בתאריך: 20.10.17 16:26

שיפור במערך התחבורה הציבורית מצפה לסטודנטים החל מהיום הראשון ללימודים. עיריית חיפה הודיעה כי קווים חדשים מהירים למוסדות האקדמים יחלו לפעול וכי יתוגברו קווים קיימים.

שני קווים חדשים עתידים להגיע לטכניון. הראשון – קו מהיר שמספרו 216 – ייסע מהדר לטכניון דרך רחוב גאולה. קו חדש ומהיר נוסף – מספר 217 – ייצא מבת גלים וייסע דרך העיר התחתית. בנוסף תוגבר תדירותו של קו 1 אשר נוסע מתחנת חוף הכרמל לטכניון דרך מנהרות הכרמל.

קו חדש שמספרו 225 ייצא ממרכזית המפרץ ויעבור דרך המכללה האקדמית לחינוך גורדון. קו זה יסיים את מסלולו בחוף הכרמל.

קווים אלה, שנועדו בעיקר לנוחותם של הסטודנטים, מתווספים לקווים המהירים לאוניברסיטת חיפה שכבר פועלים – 224, 237, 137 ו-144. לוח הזמנים של הקווים נקבע כך שיתאים לתחילת יום הלימודים בבוקר ולסיומו בערב.

 

 

ממשרד התחבורה נמסר: "מטרתה של הפעלת הקווים המהירים היא להביא לחיסכון בזמן רב לציבור הסטודנטים. משרד התחבורה ימשיך לפעול לשיפור התחבורה הציבורית למוסדות האקדמיים בעיר ובמטרופולין".

ראש העיר חיפה יונה יהב אמר כי עיריית חיפה רואה חשיבות עליונה בפיתוח מערך התחבורה הציבורית בעיר ועל כן היא משקיעה מאמצים רבים בהקמת אמצעי תחבורה המובילים והמתקדמים בארץ. בתור דוגמה ציין יהב את פרויקט המטרונית ואת פרויקט הרכבל שיחבר בין הטכניון ואוניברסיטת חיפה.

יהב: "העירייה פועלת מול משרד התחבורה לשיפור ולייעול מתמידים של קווי האוטובוסים בעיר, שאליהם מצטרפים כעת הקווים החדשים אשר משפרים את הנגישות ומקצרים את זמני הנסיעה בין שכונות הדר והעיר התחתית לטכניון ולמכללת גורדון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. 2018 מחליפים את יהב

    למה יונה יהב גונב את הקרדיט, את הקווים החדשים הקימו אגודות הסטודנטים של הטכניון ומכללת גורדון, בשיתוף פעולה עם התאחדות הסטודנטים, הנהלות המוסדות ואגד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר