ניצב פרץ עמר בתפקידו הקודם כסממ"ז דרום (צילום: דוברות המשטרה)
ניצב פרץ עמר בתפקידו הקודם כסממ"ז דרום (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד המחוז החדש של המשטרה ייכנס לתפקידו ביום חמישי

ניצב פרץ עמר, שיחליף את ניצב עמוס יעקב שפורש לגמלאות, שימש לפני כן כסגן מפקד מחוז הדרום. במהלך הקריירה שלו במשטרה הוא מילא שורה של תפקידים בתחום המבצעים

פורסם בתאריך: 19.12.17 11:44

ניצב פרץ עמר (56), המפקד החדש של מחוז חוף של המשטרה, ייכנס לתפקיד ביום חמישי. עמר מחליף בתפקידו את ניצב עמוס יעקב שפורש לגמלאות. טקס חילופי הפיקוד יתקיים במחוז בהשתתפותם של השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך.

עמר, נשוי+4, מגיע למחוז חוף מהדרום. הוא התגייס לשורות המשטרה בשנת 1982 ומילא שורה של תפקידים בתחום המבצעים. בשנת 1995 הוא הועלה לדרגת סגן ניצב ומונה לתפקיד מפקד תחנת עיירות בדרום. לאחר מכן כיהן עמר כמפקד תחנות המשטרה בדימונה ובבאר שבע ובהמשך כמפקד אג"מ באר שבע, כקצין אג"מ לכיש וכסגן מפקד מרחב לכיש.

 

 

בשנת 2006 הועלה עמר לדרגת ניצב משנה ומונה לסגן מפקד מרחב נגב, ולאחר מכן כיהן כקצין אג"מ דרום. בשנת 2011 הוא הועלה לדרגת תת ניצב וכיהן כמפקד מרחב נגב. בתפקידו האחרון לפני הגעתו לחיפה כיהן עמר כסגן מפקד מחוז הדרום.

לפי חלוקת המטה החדשה, מחוז חוף יתחלק מעתה לשני מרחבים בראשות שני מפקדים. הראשון הוא מרחב אשר (מנהריה בצפון דרך עכו, זבולון, חיפה ועד טירת כרמל בדרום) שעליו יפקד תנ"צ בני אבליה, והשני הוא מרחב מנשה (זכרון יעקב, ג'סר א-זרקא, חדרה, עירון, באקה אל-גרבייה, אום אל-פאחם ובעתיד הקרוב גם חריש) בפיקודו של נצ"מ שמעון בן שבו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר