ניר שובר
ניר שובר

ניר שובר: "אנצח נגד כל הסיכויים"

שובר, מבעלי רשת היינה קיוסקפה, פעיל חברתי ופוליטי, הודיע כי יתמודד על ראשות העיר חיפה. על ההתמודדות הוא יכריז רשמית בכנס בדן כרמל ב-30 באוקטובר. עיקרי המצע: עזרה לעסקים קטנים ומניעה של נטישת צעירים

פורסם בתאריך: 10.10.17 13:03

ניר שובר, אחד מהדמויות הססגוניות והפעילות בחיים בחיפה ומבעלי רשת היינה קיוסקפה, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר. עד כה הודיעו ראש העיר יונה יהב וחברי מועצת העיר ד"ר עינת קליש רותם וד"ר איתי גלבוע על התמודדותם, ומסתמן כי גם סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז יתמודד אף הוא על התפקיד.

שובר, בן 33, נשוי+2, הוא פעיל חברתי ופוליטי, מקים קבוצת הפייסבוק הפופולרית "חיפאים מצייצים". בעבר הוא היה פעיל בנוער העבודה ועסק בסיוע לראשי ערים ולחברי כנסת בתחום המדיה הדיגיטלית. את קמפיין הבחירות הוא מתכוון לפתוח בהכרזה רשמית על ההתמודדות בכנס שייערך במלון דן כרמל ב-30 באוקטובר.

שובר: "אני דור שלישי במפלגת העבודה. סבי ואבי היו פעילים במפלגה ואני הייתי צמוד אליהם. כפעיל בנוער העבודה השתתפתי בהפגנות למען השלום. בשנת 1995, כשהייתי בכיכר רבין בתל אביב, שם נרצח ראש הממשלה יצחק רבין, נפל לי האסימון והבנתי שצריך לעשות משהו למען המדינה שאנחנו כל כך אוהבים, ומאז אני פעיל פוליטי חברתי. שימשתי כיועץ לעמרם מצנע כשהוא עבר לנהל את ירוחם במסגרת ועדה קרואה, ליצחק (בוז'י) הרצוג, ליונה יהב, למשה כחלון, לאיציק שמולי, לרויטל סויד ולנחמן שי. התפקיד האחרון שלי במערכת הפוליטית היה מנהל מטה הבחירות במחוז חיפה של אבי גבאי, שהתמודד לאחרונה על ראשות מפלגת העבודה וניצח".

התמודדות על ראשות עיר מחייבת תקציב גדול. האם יצרת קשר עם מפלגה כלשהי שתסייע לך כלכלית?

"הרצון, החלום והתקווה שלי הם לרוץ לבחירות המוניציפליות דרך הבית שלי, מפלגת העבודה, אבל אני לא שולל אפשרות לרוץ בראש סיעה עצמאית"
.
מאיפה תשיג מימון כעצמאי?

"מה שמבדיל אותי מהמועמדים האחרים הוא שאני מגיע בלי מחויבות לגורמי הון-שלטון. אני אדם פשוט, לא תמצאו אצלי ארבעה תארים אקדמיים, אבל תמצאו אצלי אהבה גדולה מאוד לחיפה וחוש אסתטי מפותח מאוד. אני מוכן לאמץ ולבחון כל רעיון לטובת העיר. אין לי אגו, אני מנהל מצוין ויש לי המון נשמה. זה מה שחסר לחיפה".

האם תוכל לומר בקיצור את מצע הבחירות שלך?

"סדרי העדיפויות שלי לעיר הם בראש ובראשונה לדאוג לעסקים הקטנים כפי שעושים זאת בתל אביב ובירושלים, לדאוג לתעסוקה איכותית ולדאוג לצעירים שלא ינטשו את העיר. אני כבר פועל למימוש הפתרון למסילת הרכבת בחיפה באמצעות מנהרות. זו לדעתי ולדעת מומחים האלטרנטיבה הנחוצה לעיר, וכמובן אדאג לפיתוחה של חיפה. בהקשר הזה אמשיך את התוכניות של ראשי העיר הקודמים אריה גוראל ומצנע להקים מרינה ושדה תעופה בחיפה. ההתעלמות מהתוכניות האלה היא פספוס ענק של העיר. אטפל גם בנושא הזיהום, אך מכיוון שמדובר בנושא רחב כל כך אקדיש לכך פרק נפרד בהמשך עם הצעות אופרטיביות לפתרון".

שובר מדגיש כי הוא מתחייב לסגור את העסקים שבבעלותו בחודשים הקרובים כדי להתמקד במערכה הפוליטית, ומוסיף: "אנצח נגד כל הסיכויים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. עידן. ג

    היום כל אחד שיש לו עסק ומכיר הרבה אנשים חושב שהוא יכול להיות ראש עיר אין לבחור מושג איך לנהל עיר הוא סך הכל מנהל עסק קטן משלו וזה לא דומה בכלום הייתי מציע לבחור לחכות כמה שנים להיות איפה שצריך להיות כדי לצבור ניסיון במשהו שהוא לא מכיר אני באופן אישי לא הייתי בוחר בו, הוא ידע איך לנהל את העיר בזמן מלחמה? לא נראה לי ואת זה יהב עשה יפה אפילו שהוא ראש העיר של עשירי חיפה.

  2. האמת הכואבת

    נראה כי אי הסכמת יהב להשתלטות והפקת רווח אישי משטחים ציבוריים בגן שמואל ובכרמל צרפתי היא הגורם להשתלחות הנמוכה במר יהב. ככה לא אפשרי לנצח. כמה חבל. לא יעלה על הדעת שבית קפה בקניון או במקום מוסדר כגון ציר מוריה ישלם דמי שכירות של 30000 אלף לחודש ואחרים יבקשו לעצמם בחצי חינם. האמת חייבת לצאת לאור. ייתכן כי יונה גרוע אך חלופה זו מריחה לא טוב.

  3. רמי

    כל הכבוד ניר. זה בדיוק מה שחסר בעיר. רוח צעירה ורעננה של החיפאים המקוריים. נמאס לנו מכל השמנא והסלתא הדנייתית שמנהלת את העיר מ 30,000 רגל. נמאס מזה שאין פה הייטק כמו בבאר שבע, רעננה, הרצליה ותל אביב. נמאס מההתנהלות של אתו"ס, יפה נוף וכל המינויים הפוליטים. מהארנונה, מהחניה על המדרכות כי אין מקום, מהרס השכונות לטובת בנייה צפופה. נשבר לנו מיונה יהב ומכל החבורה המקושרת אליו שחושבת רק איך להשמין. הלוואי וניר יבעט את כולם חזק וכמה שיותר רחוק מפה.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לי פה חמור בגינה שטוען שהוא יותר מוכשר עם יותר תארים משיבר

  5. אחד שיודע

    אפילו את העסקים שלו הוא לא מצליח לנהל כמו שצריך .כמה מניפולציות,כמה פרובוקציות,כמה תנודות לפי הרוח הנושבת,כמה לולב יכול להיות בן אדם ,וחלאס,סיימנו עם סוכות.או שהוא יותר חכם מכולנו ומהנדס לעצמו כאילו "כוח" כאילו "מוביל דעת קהל" עם השטויות שלו בשקל וחצי,כאילו כתב ,כאילו עסקן,תמיד ליד.
    זה מילא,אבל למה אתר שמכבד את עצמו אשכרה מבזבז כתבה שלמה כל השטות הזו?בשביל כניסות?כי אחרת אין כאן הגיון.לא בעד יהב,אבל נשבע שעדיף….

  6. חיפאי

    חבורה של יחצנים משתלטת לנו על העיר אנשים שצמחו מחיי הלילה שמסתובבים כל החיים בשורות המפלגה להם אנחנו רוצים לתת עיר?
    יונה יהב לא יהיה ראש עיר בקדנציה הבאה כי הציבור רוצה דם מישהו שירענן את השורות אבל לא רוצים לראות בלשכת ראש העיר אנשים חסרי ניסיון שכל התמחותם הוא ניהול דפי פייסבוק אנחנו כחיפאים צריכים מועמד צעיר שיש לו ניסיון ניהולי עסקי שמבין פוליטיקה ויודע לנווט בין כל הכרישים שעושים רעש על כלום מישהו בעל היגיון אחד שיודע לחלק משאבים ותקציבים בצורה נכונה.
    חיפה לא תהיה תל אביב ותל אביב לא תהיה חיפה שגשוג ופיתוח אפשרי רק על ידי בעלי ניסיון

  7. מספיק עם יונה יהב

    שאפו על האמביציה לבחור בן 33 נכון יש לו קברת דרך לעשות ולצבור עוד ידע ונסיון ולהתמקצע בתחומים נוספים אבל העיר הזו מתה צעירים ברחו ממנה הכסף מושקע בתחזוק ערביי חיפה על מנת לשמר בחירות עתידיות ולרפד שם משהו לא כן ואמיתי יונה יהב מספיק תפנה את המקום שום דבר טוב לא יצא ממך

  8. אהוד

    איבדת אותי כשתמכת ב"חיפאים מצייצים" באלאור עזריה "בשם כל החיפאים". לא מייצג את החיפאים או את דרכה של העבודה.

  9. אחד שמכיר אותו אישית

    היה אפס קטן והפך לאפס גדול עם תסביך גדולה מהסרטים. טמבל!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר