אריזת חבילות מזון לחג (צילום ארכיון: דוברות עיריית חיפה)
אריזת חבילות מזון לחג (צילום ארכיון: דוברות עיריית חיפה)

433 משפחות חיפאיות מקבלות סיוע מהקרן לידידות

היקף הסיוע לראש השנה במזון ובביגוד שמעניקה הקרן למשפחות בחיפה הוא כ-130,000 שקל. "ישראל שרויה במשבר חברתי עמוק", אומר הרב יחיאל אקשטיין, מייסד הקרן

פורסם בתאריך: 20.9.17 10:57

הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין מעניקה סיוע במזון וביגוד ל-433 משפחות וילדים בחיפה לרגל ראש השנה. עלות הסיוע היא כ-130,000 שקל והוא ניתן בממסגרת מבצע תרומות ארצי של הקרן לידידות אשר מעניקה תרומות בסך שמונה מיליון שקל ל-39,000 משפחות.

בקרן מציינים שגם השנה ניתן עיקר הסיוע באמצעות כרטיסי קנייה המאפשרים רכישת ביגוד ומזון ברשתות שופרסל ופוקס ומדגישים שהסיוע ניתן בצורה דיסקרטית. נוסף על הסיוע מפעילה הקרן מוקד ידידות בשיתוף עמותות נוספות המיועד לאנשים במצוקה כלכלית או חברתית. מספר הטלפון של המוקד הוא 9779*.

הקרן לידידות הציבה לעצמה מטרה לחזק את חוסנה החברתי של ישראל. הקרן פועלת באמצעות תרומתם של יותר ממיליון תורמים לא יהודים אוהבי ישראל ברחבי העולם.

הרב אקשטיין, מייסד הקרן: "ישראל שרויה במשבר חברתי עמוק עם היקף עוני עצום ועם פערים חברתיים בלתי נסבלים. בתקופת החגים מצוקתם של החיים בעוני רק מתחדדת, כאשר עשרות אלפי משפחות אינן יודעות כיצד הן יזכו לשבת לשולחן החג בכבוד".

רכזת הקרן בחיפה שלומית ירושלמי: "הקרן פועלת לאורך כל השנה וגם בחגים כדי לסייע לתושבי חיפה הזקוקים לעזרה. אני שמחה על הזכות שניתנה לנו להעניק למשפחות בעיר אפשרות לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר