ראש העיר אודסה גנאדי טורקנוב עם יונה יהב (צילום: ראובן כהן)
ראש העיר אודסה גנאדי טורקנוב עם יונה יהב (צילום: ראובן כהן)

נבחנת הקמת פארק על שם העיר אודסה בחיפה

ראש העיר אודסה, שביקר בחיפה, סיכם עם יונה יהב על קידום מיזמים משותפים, ובהם הפארק. השבוע עדכן יהב גם על מהלכים לקידום האקווריום הענק באיצטדיון

פורסם בתאריך: 20.10.17 16:57

במהלך פגישה שקיימו השבוע סיכמו ראש העיר חיפה יונה יהב וראש העיר אודסה שבאוקראינה גנאדי טורקנוב לבחון במשותף הקמת פארק תיירותי חדש בחיפה שייקרא על שם העיר אודסה. בדומה לחיפה, גם אודסה היא עיר נמל ובין שתי הערים נחתם הסכם ברית ערים תאומות כבר לפני 25 שנה.

הסיכום על בחינת הרעיון להקמת פארק שיתאפיין במרחבים ירוקים הושג בהפגישה שהתקיימה בלשכתו של יהב בהשתתפות סגניתו יוליה שטראים.

 

הפגישה התקיימה במסגרת ביקורו הראשון של טורקנוב בחיפה. טורקנוב, שביקר בישראל כבר כמה פעמים, התרשם מנופיה של העיר ומחיי התרבות שלה והצביע על מכנים משותפים רבים לחיפה ולעיר שבראשותו.

בפגישה בירכו יהב וטורקנוב זה את זה לציון 25 שנים לחתימת הסכם ברית הערים התאומות והביעו תקווה משותפת להמשך חיזוק מערכת היחסים שנרקמה בין הערים עם השנים. במסגרת זאת החליטו שני ראשי הערים לקדם מיזמים משותפים בתחומים שונים, ובהם הפארק התיירותי החדש שיוקם לרווחת תושבי חיפה וייקרא על שם אודסה.

יהב מסר השבוע דיווח גם באשר לפרויקט אטרקטיבי נוסף שמקדמת העירייה – האקווריום הענק שהיא מתעתדת להקים במתחם האיצטדיון בדרום העיר. בנאומו ביום שלישי בטקס הנחת אבן הפינה למלון גני המושבה במושבה בגרמנית עדכן יהב כי השבוע החלו המהלכים להעברת הרעיון להקמת האקווריום לפסים מעשיים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר