אייל פרדיס
אייל פרדיס

פרדיס הודיע: "לא אתמודד על תפקיד ראש המועצה המקומית קרית טבעון"

בתחילת אפריל, לאחר הודעתו של ראש המועצה דוד אריאלי כי לא יתמודד שוב על התפקיד, אמר סגנו אייל פרדיס כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המועצה. היום הוא עשה סיבוב פרסה ולא יתמודד גם על מקום במועצה

פורסם בתאריך: 20.11.17 19:42

ממלא מקום וסגן ראש המועצה המקומית קרית טבעון אייל פרדיס הודיע היום (שני) כי לא יתמודד על ראשות המועצה בבחירות הבאות שייערכו בעוד כשנה, וזאת על אף ששקל את האפשרות הזו בחודשים האחרונים. פרדיס, יועץ אסטרטגי ומרצה בתחומי התקשורת והשיווק, מסר היום כי גם אין בכוונתו להתמודד על חברות במליאת המועצה בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018.

בתחילת אפריל הודיע פרדיס כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המועצה – אפשרות שנפתחה מבחינתו בעקבות הודעתו הדרמטית של ראש המועצה דוד אריאלי על כך שלא יתמודד בבחירות הבאות. אלא שהיום מסר פרדיס כי החליט לא להיכנס למירוץ.

 

 

בהודעתו כתב פרדיס: "בשל סיבות אישיות החלטתי לא להתמודד בשלב זה של חיי על תפקיד ראש המועצה המקומית קרית טבעון ולקחת פסק זמן מהפוליטיקה המקומית ביישוב. אסיים את תפקידי כסגן וממלא מקום בהתנדבות עד מועד הבחירות. אשמח להעמיד מניסיוני, מהשכלתי ומקשרי לכל מי שיפעל למען היישוב הנפלא הזה. אני מקווה שתושבי קרית טבעון יבחרו את האיש המתאים ביותר לתפקיד החשוב והמאתגר של ראש המועצה המקומית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר