אסתי אזולאי
אסתי אזולאי

אסתי אזולאי מונתה למנהלת של בית הספר החדש בנאות פרס

אסתי אזולאי מגיעה לבית הספר החדש עם רזומה של שנתיים כסגנית מנהל ראשונה בבית הספר ארלוזרוב בקרית חיים - בית הספר היסודי הגדול ביותר במחוז חיפה שבו לומדים 800 ילדים

פורסם בתאריך: 9.8.17 18:41

משרד החינוך מינה את אסתי אזולאי (37) למנהלת בית הספר היסודי החדש בשכונת נאות פרס בחיפה. אזולאי שימשה במשך שנתיים כסגנית מנהל ראשונה בבית הספר ארלוזרוב בקרית חיים – בית הספר היסודי הגדול ביותר במחוז חיפה שבו לומדים 800 ילדים.

"הייתי שותפה לכל התוכניות הפדגוגיות של בית הספר, למערכת ולמשמעת", אומרת אזולאי.

איך ההרגשה להקים בית ספר ממש מבראשית?

"מבחינתי זה חלום להקים בית ספר ולבחור את הצוות. אני יכולה לומר שהצוות נבחר בקפידה רבה והוא משלב ותיקים וצעירים. העירייה ומשרד החינוך נתנו לנו זכות ראשונים להקים את בית הספר למדעים ולספורט, והכל נרקם בימים האלה".

כמה כיתות ייפתחו בבית הספר בשנתו הראשונה?

"בשנה הבאה ייפתחו בנאות פרס שלוש כיתות א' – שתיים רגילות ואחת של החינוך המיוחד, כיתה דו גילית ב'-ג' וכיתה דו גילית ד'-ה'. שני ילדים המתגוררים בשכונה ועולים לכיתה ו' ביקשו ללמוד בבית הספר, והם יצטרפו לכיתה הדו גילית ד'-ה'".

איך עובדת השיטה הדו גילית?

"ראשית לשיטה הזו יש יתרונות רבים ללמידה אצל ילדים, גם לאלו שמתקשים. גם כאשר כל כיתות יהיו מלאות ובית הספר יושלם, עדיין הקהילה והצוות החינוכי ירצו שמשהו מהשיטה הדו גילית יישאר. למקצועות הליבה הבאנו מורות שישמשו כמתגברות הוראה לפי תחומי דעת באנגלית, במתמטיקה וכו'. יהיו שעות שבהן כל שכבת גיל תלמד בנפרד ויהיו שעות ששתי השכבות ילמדו ביחד".

לדבריה של אזולאי, בימים אלה נמצא בית הספר בשלב ההצטיידות ומתחיל לקבל צורה: "בשבוע הבא נארח את קהילת הורי התלמידים שלנו עוד לפני אסיפת ההורים כדי להכיר, להפיג חששות ולספר להם על המשנה החינוכית שלנו. בית הספר במהותו יהיה בית ספר קהילתי בשיתוף עם הקהילה. למעשה כבר התחלנו בכך שנתנו להורים, לצוות החינוכי ולקהילה שלוש אפשרויות בחירה של לוגו בית הספר, וביחד נבחר את הלוגו המתאים".

אזולאי מספרת שכבית ספר לספורט סוכם על שיתוף פעולה עם מועדון השיט חיפה ועם מרכז הטניס חיפה. כמו כן יקבלו התלמידים שיעורי כדורסל, כדורעף וריקודי עם. באשר לנושא המדעים יצרה אזולאי קשר עם חברות בפארק מת"מ: "יש לנו בבית הספר מעבדה טכנולוגית ומעבדת מחשבים עם הציוד החדיש ביותר, ובימים האלה אנחנו עובדים על מרחב למידה מעבר ללימוד בכיתות".

 

בית הספר בשכונת נאות פרס (צילום: שושן מנולה)

בית הספר בשכונת נאות פרס (צילום: שושן מנולה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אמא

    היתה מורה גרועה ועכשיו מנהלת גרועה,אבוי למערכת החינוך שלנו.
    אשה אטומה,לא פתוחה ללמידה,שיטות הוראה מיושנות, מכוונת ציון מיצ״ב בלבד,לא מקבלת ביקורת ,אין לה שום אג׳נדה חינוכית והילדים לא מעניינים אותה.עצוב מאוד

  2. ורדה

    איך ממנים מנהלת כל כך צעירה עם ניסיון של שנתיים כסגנית? כנראה שבעיר חיפה החינוך לא קודם לכל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר