הריאליגן בבית בירם (צילום: שושן מנולה)
הריאליגן בבית בירם (צילום: שושן מנולה)

למרות המחיר: ההרשמה לריאלי נסגרה במהירות

לגני הילדים בבית בירם נסגרה ההרשמה המקוונת תוך 25 דקות, לרוב הכיתות בסניפים נסגרה ההרשמה בסוף השבוע, ולכיתות ח' ו-ט' כלל לא נפתחה הרשמה מחוסר מקום. והכל על אף העלייה הדרסטית בשכר הלימוד

פורסם בתאריך: 7.1.18 20:40

ההורים בחיפה לא מאמינים במערכת החינוך העירונית: ההרשמה המקוונת לשלושת הגנים של בית הספר הריאלי בקמפוס בית בירם לשנת הלימודים הבאה (תשע"ט) נפתחה ביום חמישי שעבר ונסגרה תוך 25 דקות בלבד אחרי שכל המקומות התמלאו. בסך הכל נרשמו לריאלי עד אתמול (ראשון) 780 תלמידים חדשים. ההרשמה לשני גני הילדים בסניף אחוזה נסגרה בהמשך היום, ובגן הילדים החדש בסניף מרכז הכרמל נותרו עוד כמה מקומות בודדים.

שכר הלימוד החודשי בגני הילדים של הריאלי לשנתון 2013 יהיה 3,470 שקל, ולשנתונים 2014 ו-2015 יהיה שכר הלימוד 2,850 שקל בחודש.

גם ההרשמה לבית הספר עומדת בפני סיום למרות שבשנת הלימודים הבאה יעמוד שכר הלימוד בכיתות א'-ו' על 17,500 שקל לשנה, בכיתות ז' ו-ח' על 19,800 שקל לשנה ובכיתות ט'-י"ב על 13,000 שקל. נכון ליום ראשון, ההרשמה לתיכון בית בירם ולכיתות ז' בחטיבות הביניים באחוזה ובמרכז הכרמל נסגרה, ובהדר נותרו עוד מקומות בודדים. ההרשמה לכיתות ח' ו-ט' כלל לא נפתחה מחוסר מקום. לכיתות ד'-ו' בכל הסניפים נפתחה רשימת המתנה, ולכיתות א' נותרו מקומות בודדים.

 

גן הילדים בריאלי (צילום: שושן מנולה)

גן הילדים בריאלי (צילום: שושן מנולה)

 

 

סמנכ"לית לפדגוגיה בריאלי שוש עידן: "אנחנו לא רוצים כיתות גדולות כי זה פוגע בלמידה. בבית בירם יהיו לא יותר מ-36 תלמידים בכיתה. נכון שזה מסתכם בפחות כסף, אבל תנאי הלימוד חשובים לנו. בסניף היסוד בהדר הורדנו את מספר התלמידים, והשנה ילמדו בכיתות א'-ג' 24 תלמידים בכיתה ובכיתות ד'-ו' ילמדו 26 תלמידים בכיתה כי החדרים שם הם קטנים יותר".

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "בית הספר לא ימנה יותר מ-4,000 תלמידים. זה המספר הסופי שהחלטנו עליו. ההרשמה נסגרה מהר מאוד וכעת אנחנו בדרך לסגירת רשימות ההמתנה, שגם אותן אנחנו מגבילים למאות בודדות".

איך אתה מסביר את ההרשמה המסיבית אל מול שכר הלימוד שעלה בצורה משמעותית?

"גם מבחינתנו ההרשמה השנה היתה בבחינת חידה. יש כאן עניין של מוניטין. אני מניח שאנשים לא היו משלמים שכר לימוד לריאלי אם הם לא היו חושבים שיש כאן משהו איכותי. יש אנשים שהחינוך של ילדיהם הוא בראש סדר העדיפויות שלהם, אז למרות ששכר הלימוד עלה – וחשוב לי להדגיש שלא בגללנו ונגד רצוננו – עדיין יש הרבה מאוד אנשים שרוצים רק ריאלי".

 

הריאליגן - מבט מבחוץ (צילום: שושן מנולה)

הריאליגן, מבט מבחוץ (צילום: שושן מנולה)

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר