גן תות בחיפה
גן תות בחיפה

הסתיימה סאגת גן תות: מונתה סייעת בכירה

הפרשה שהובילה לפיצוץ ישיבת מועצת העיר חיפה לפני שבוע וחצי, הסתיימה עם מינויה של סייעת בכירה לצהרון שבגן. חברת המועצה טלי משולם איטח: "חבל שאפילו על נושא טריוויאלי כל כך צריכים תושבים להיאבק במשך שבועות רבים מול העירייה"

פורסם בתאריך: 11.1.18 14:19

סאגת הצהרון בגן תות בחיפה, שהובילה לפיצוץ ישיבת מועצת העיר לפני שבוע וחצי, הסתיימה עם מינויה של סייעת בכירה לצהרון שבגן.

כזכור, ההורים של ילדי הצהרון, הממוקם ברחוב רקפות בכרמל המערבי, דרשו למנות סייעת בכירה לצהרון מכיוון שהם לא היו מרוצים משתי הסייעות הזמניות שעבדו בו, והשבוע הם קיבלו את מבוקשם.

ביום שלישי שעבר העלתה חברת מועצת העיר טלי משולם איטח מסיעת חיים בחיפה שאילתה בנושא בישיבת מועצת העיר, ומשלא קיבלה מראש העיר יונה יהב תשובה שסיפקה אותה היא דרשה הבהרות. לאחר שגם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה שי אבוחצירה נתן לה תשובה שלא סיפקה את דעתה, מנעה משולם איטח מיהב לעבור לדון בנושא אחר והוא נאלץ לפזר את הישיבה.

 

 

היום (חמישי), לאחר שההורים עדכנו את משולם איטח על כך שנמצא פתרון, היא אמרה: "אני שמחה שעלה בידי לקדם את הפתרון לבעיית הסייעת בצהרון גן תות גם במחיר של פיצוץ ישיבת מועצת העיר. חבל שאפילו על נושא טריוויאלי כל כך צריכים תושבי העיר להיאבק במשך שבועות רבים מול העירייה".

יו"ר ועד הורי הצהרון רובי אברהם: "השבוע הגיעה לצהרון סייעת חדשה, והמצב השתפר פלאים. היא ותיקה במערכת, יודעת איך להתנהל, והפידבקים מהילדים מצוינים הם מצוינים. הסייעת היא אשה לבבית וחמה, ובכל יום אני שומע עליה דברים טובים. לאחר שישיבת מועצת העיר פוצצה שוחחתי עם ראש העיר בארבע עיניים, והתברר לי שהוא לא ידע מכל מה שקרה. עכשיו הוא עמד במילתו. העיקר שעכשיו יש מישהי שיודעת לנהל את הצהרון".

 

טלי משולם איטח (צילום: שושן מנולה)

טלי משולם איטח (צילום: שושן מנולה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר