הריאליגן בקמפוס בית בירם (צילום: שושן מנולה)
הריאליגן בקמפוס בית בירם (צילום: שושן מנולה)

הריאלי שוקל לפתוח גן שביעי כבר בשנה הבאה

לאחר שההרשמה לגנים נסגרה תוך פחות מחצי שעה בוחן בית הספר את האפשרות לפתוח גן רביעי בקמפוס בית בירם. מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב: "ההרשמה המסיבית מצביעה על האמון במערכת שלנו"

פורסם בתאריך: 16.2.18 07:56

בהנהלת בית הספר הריאלי שוקלים לפתוח גן ילדים שביעי במספר ורביעי בקמפוס בית בירם. אם אכן יוחלט לפתוח גן נוסף יצטרך הריאלי להחליט אם לבנות גן חדש או להסב לגן מבנה יביל השוכן ליד אשכול גני הריאלי בבית בירם.

לדבריה של הסמנ"כלית לפדגוגיה בריאלי שוש עידן, הביקוש לששת גני הריאלי היה רב מאוד וההרשמה נסגרה מהר מאוד. ברשימת ההמתנה יש די ילדים כדי לפתוח גן נוסף ואפילו יותר. יצוין כי ששכר הלימוד בגני הילדים של בית הספר יעמוד בשנת הלימודים הבאה (תשע"ט) על 3,470 שקל בחודש לשנתון 2013 ועל 2,850 שקל לחודש לשנתונים 2014 ו-2015. השנה פתח הריאלי הרשמה גם לגן החובה המדעי החדש בסניף מרכז הכרמל שייפתח בספטמבר, ותוך זמן קצר נסגרה ההרשמה גם אליו.

 

 

בריאלי מציינים שכבר בשנת 2003, כאשר עלה לראשונה הרעיון לפתוח גן ילדים במסגרת בית הספר, ההיענות מצד ההורים היתה גדולה וההרשמה נסגרה עוד לפני שהמבנה הוקם. בשנת 2007, כשנפתחה ההרשמה לשני הגנים בבית בירם, היא הסתיימה תוך שעתיים, ובגלל הביקוש הרב נפתח גן שלישי באותה השנה למרות שהתכנון היה שהגן השלישי ייפתח רק כעבור שנה.

כעת מסתמן שבשנת הלימודים הבאה ילמדו בכל המסגרות של הריאלי כ-4,000 תלמידים, ולדברי מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב, אפשר עדיין להוסיף ולבנות בקמפוס בית בירם בכפוף לאישורים המתאימים.

בן דב: "ההרשמה המסיבית מצביעה על האמון במערכת שלנו, ואנחנו שמחים על כך ומודים להורים. לנוכח הביקוש הרב לגני הילדים שלנו, פתיחת גן נוסף נבחנת בימים אלה. אם יוחלט להקים גן נוסף תיפתח לו הרשמה מיוחדת".

 

הריאליגן (צילום: שושן מנולה)

הריאליגן (צילום: שושן מנולה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר