בחינת הבגרות במתמטיקה (צילום: אילן אסייג)
בחינת הבגרות במתמטיקה (צילום: אילן אסייג)

עלייה בשיעור הנבחנים בחמש יחידות במתמטיקה

שיעור הנבחנים במקצוע ברמה זו במחוז חיפה עלה בקיץ 2017 בשני אחוזים ביחס לשנה הקודמת. מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "נתוני הבגרות מראים שאנחנו עומדים ביעדים"

פורסם בתאריך: 21.11.17 15:40

שיעור התלמידים שניגשו לבגרות ברמה של חמש יחידות לימוד במתמטיקה במחוז חיפה עלה בשני אחוזים בשנת הלימודים שעברה ביחס לשנת הלימודים שקדמה לה. בקיץ 2016 ניגשו לבחינה במתמטיקה ברמה של חמש יחידות 17 אחוז מהתלמידים, ואילו בקיץ 2017 ניגשו אליה 19 אחוז מהתלמידים. נתונים אלה פורסמו הבוקר (שלישי) על ידי משרד החינוך במחוז.

כזכור, כחלק מהתוכנית הלאומית במתמטיקה, שאותה מוביל שר החינוך נפתלי בנט, התבקשו המחוזות להכפיל את מספר התלמידים הלומדים מקצוע זה ברמה של חמש יחידות לימוד עד לשנת 2019.

מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "הבשורה הגדולה של יישום התוכנית הלאומית במתמטיקה היא הצמחת כלל התלמידים. אנחנו במחוז פועלים על מנת שכל תלמיד יגיע להישגים גבוהים ויממש את הפוטנציאל שלו. נתוני בחינות הבגרות מהקיץ האחרון מוכיחים שהצלחנו לעמוד ביעדים".

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "התוכנית הלאומית הציבה לה מטרה להביא את בשורת חמש יחידות הלימוד לכל תלמיד בישראל, ללא קשר למקום מגוריו. התוכנית תמשיך לקדם את מטרתה למצב את מדינת ישראל כמובילה עולמית, באופן שמאפשר לכל התלמידים מכל המגזרים ומכל שכבות האוכלוסייה לממש את זכותם להגיע למצוינות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר