המדריכה שרון שוחט והיוצרים גל אופיר, הדר אטד ויאיר לוי
המדריכה שרון שוחט והיוצרים גל אופיר, הדר אטד ויאיר לוי

פרס לתלמידי אליאנס בפסטיבל הסרטים

תלמידי מגמת התקשורת בבית הספר זכו בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר במסגרת תחרות היצירה הצעירה על סרטם “ילדי המלאי”

פורסם בתאריך: 14.10.17 15:29

הסרט “ילדי המלאי” שיצרו בוגרי מגמת התקשורת של בית הספר אליאנס בחיפה זכה בשבוע שעבר בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר במסגרת התחרות ליצירה צעירה של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בחיפה. לתחרות נשלחו 74 סרטים עלילתיים ותיעודיים מבתי ספר ברחבי הארץ. בוועדה שבחרה בזוכים ישבו ראש החוג לתקשורת במכללת אורנים ד”ר אריאל פרידמן, המפיקה אלונה רפואה והמפיק והבמאי טובי ארבל.

הסרט מציג את סיפורו של מוטי אזרד, תושב אופקים, שהידרדר לסמים בגיל צעיר. הוא נעצר כמה פעמים ונכלא, אך בעקבות לידת בתו הבכורה הוא נגמל והתחיל ללמוד. במקביל הוא התחיל לכתוב שירה ולעזור לבני נוער הזקוקים לשיקום.

מנהלת אליאנס מיכל גל: “מגמת התקשורת היא מגמה ותיקה בבית הספר עם עבר מפואר של זכייה בפרסים. סרט הגמר הוא גולת הכותרת של לימודי התקשורת המעשית. התלמידים צריכים לחשוב על רעיון לסרט שיסקרן ושתהיה בו אמירה חדשה וייחודית, ולעבוד כצוות יוצרים לכל דבר”. לדבריה, עקרונות אלו באים לידי ביטוי ב”ילדי המלאי”: “הסרט עימת אותם עם סיפור אנושי קשה אך אופטימי”.
מרכזת התקשורת במשרד החינוך דורית בלין: “עבודת ההפקה דורשת מהתלמידים עבודה יצירתית קבוצתית, כולל בחירה של נושאים רלוונטיים לחייהם, כתיבת תסריטים ותחקירים וחלוקת תפקידים בצוות ההפקה. עבודת ההפקה היא לא רק תהליך טכני — התלמידים עוברים תהליכים רגשיים של מפגש עם אנשים ועם נושאים מורכבים, לקיחת אחריות ומחויבות לנושא שנבחר”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר