תיכון קרית חיים (צילום: עודד הירש)
תיכון קרית חיים (צילום: עודד הירש)

תלמידי תיכון קרית חיים יעבירו שיעורים על שיימינג

התלמידים יזמו את הפעילות שתעסוק בסיכון שבשיימינג ובהתמודדות עם התופעה. הם יעבירו את השיעורים לתלמידי כיתות ז' בבית ספרם ולתלמידי כיתות ו' בבית הספר ארלוזורוב

פורסם בתאריך: 7.11.17 14:55

חברי מועצת התלמידים בתיכון קרית חיים יעבירו שיעורים בנושא שיימינג לתלמידי כיתות ז' בבית ספרם ולתלמידי כיתות ו' מבית הספר ארלוזורוב בקריה. בימים אלה כותבים התלמידים את מערכי השיעור בפיקוחן של יועצות בית הספר ובסיועם של מומחים מהאקדמיה. בתיכון קרית חיים מציינים שמדובר בפיילוט שאם יצליח הוא יתרחב לשאר שכבות הגיל.

מנהל תיכון קרית חיים אילן וקנין: "נושא השיימינג בין תלמידים ובין חברים הוא תופעה מוכרת, במיוחד ברשתות החברתיות ובאפליקציות המסרים, ותוצאותיו הן הרסניות. התלמידים שלנו מכירים את הנושא ואת השלכותיו, ולכן הם יזמו פעילות שתסביר את הסיכון שבשיימינג ומה ניתן לעשות אם חס וחלילה נפגעים. הם פנו אלי עם הרעיון וכמובן שהסכמתי. קיבלנו אפילו תמיכה מהתוכנית העירונית 'מלידה לבגרות' שתיווכה בינינו לבין אוניברסיטת חיפה".

 

על הבחירה בתלמידי כיתות ו' ו-ז' אומר וקנין: "בחרנו בכיתות ז' כי בה לומדים התלמידים הכי צעירים שנכנסים אלינו לבית הספר, ובכיתות ו' בגלל השיתוף עם תוכנית מל"ל שאנשיה מעודדים מאוד את הקשרים עם הקהילה".

מתי יתחילו השיעורים בפועל?

"אתמול (שני) נבחרה מועצת תלמידים חדשה שקיבלה מקודמתה את התוכנית, כך שכעת אפשר לצאת לדרך. אני מקווה שכבר בחודש הקרוב יחלו השיעורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר