סטודנטיות ביציאה מקרון הרכבל (צילום: יח"צ)
סטודנטיות ביציאה מקרון הרכבל (צילום: יח"צ)

שיא: 500 סטודנטים מגורדון השתמשו ברכבל מבת גלים בשבוע אחד

מספר שיא של סטודנטים נסע ברכבל מתחנת בת גלים לתחנת סטלה מאריס ובחזרה, השירות ניתן בחינם לסטודנטים של המכללה לחינוך, כמו גם חניה בחניון הרכבל

פורסם בתאריך: 13.11.17 09:09

שיא חדש במספר הסטודנטים מהמכללה האקדמית לחינוך גורדון שהשתמשו ברכבל בחיפה. לפי נתונים שפרסמה אתמול (ראשון) המכללה, בשבוע שעבר נסעו 500 סטודנטים מתחנת בת גלים הסמוכה לתחנת הרכבת לתחנת סטלה מאריס הסמוכה למכללה, ובחזרה.

יש לציין כי הנסיעה ברכבל עבור הסטודנטים של גורדון היא בחינם, וכי לפי הסכם שנחתם בין הנהלת המכללה להנהלת הרכבל יכולים הסטודנטים וסגל עובדי המכללה להחנות את רכבם בחניון ברחבת הרכבל התחתון בבת גלים, אשר מכיל כ-500 מכוניות. הסטודנטים ואנשי הסגל רשאים לנסוע ברכבל בחינם בשעות 20:00-7:30, למעט הפסקה בין 9:00 ל-10:00.

 

 

סגן נשיא המכללה יגאל שייניס: "אנו גאים על שיתוף הפעולה בינינו לבין הנהלת הרכבל. לפני שנה התחלנו בפיילוט שהצליח בגדול. המכללה תומכת ברכבל, שהוא עסק חיפאי, ובזכות שיתוף הפעולה התרחבו שעות הפעילות של הרכבל בצורה משמעותית". לדבריו משקיעה המכללה משאבים רבים במציאת פתרונות יצירתיים שיקלו על הגעת הסטודנטים למכללה, ובמקביל היא שוקדת על פתרונות למצוקת החניה.

מנהל הרכבל פאחר ביאדסי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בינינו לבין מכללת גורדון, שמספק לסטודנטים ולעובדי המכללה מענה להגעה מהירה ללימודים, וגם פותר את מצוקת החניה שם. הרכבל הוא כלי תחבורה שתורם לשמירה על סביבה ירוקה ופחות מזוהמת – דבר חיוני בעיר כמו שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יחצנות זולה
    הרכבל בכלל לא קרוב!!!!
    רחוק ב20 דקות הליכה בעלייה!
    בקיצור זה כוסות רוח למת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר