מיכאל פרנקל. "אני רוצה להתחתן ולהביא ילדים" (צילום: רומן סבירסקי)
מיכאל פרנקל. "אני רוצה להתחתן ולהביא ילדים" (צילום: רומן סבירסקי)

"אני מחפש את האחת"

מיכאל פרנקל סובל משיתוק מוחין. בשבוע שעבר הוא העלה לפייסבוק פוסט מרגש שבו הוא מספר על חיפושיו אחר בת זוג. "אני נורא סובל מהבדידות", הוא אומר, אבל עדיין לא ויתר על מציאת אהבה

פורסם בתאריך: 18.10.17 10:14

מיכאל פרנקל, בן 40 מקרית ביאליק, סובל משיתוק מוחין. הוא עלה מאוקראינה בגיל 21, ובבעלותו עסק למיתוג ולעיצוב. בשבוע שעבר הוא העלה לפייסבוק פוסט מרגש שבו הוא חלק עם הציבור את חיפושיו אחר בת זוג. ולמרות המגבלות שלו ועל אף שכבר חווה מערכות זוגיות בעבר, הוא לא מוותר על אהבה. ועל הקמת משפחה. "אני נורא סובל מהבדידות", הוא מספר בגילוי לב, "אני חי לבד, ובמצבי הפיזי הבדידות קשה לי כפליים. אני מחפש את האחת".

למרות מצבך הצלחת להקים עסק.

"למדתי עיצוב במכללת תילתן בחיפה. אני אוהב ליצור יש מאין – זה מה שגורם לי לקום בכיף בכל בוקר ליום חדש. חבר טוב עזר לי עם הבירוקרטיה של הקמת העסק, וכיום אני בעל עסק למיתוג ועיצוב גרפי בשם MF DESIGN. מציק לי שאנשים רואים שחורות. אני מתמודד עם המון קשיים בחיי היום יום, ומאכזב לראות אנשים שכל הזמן מתלוננים בזמן שיש להם הכל והם לא יודעים להעריך כמה חשובה הבריאות".

הפוסט שבו כתבת שאתה מחפש זוגיות גרר אחריו הרבה מאוד תגובות.

"נכון, כתבתי את הפוסט כדי לפנות לכמה שיותר אנשים ולמצוא מישהי שיהיה בינינו חיבור אמיתי. אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות משהו למען עצמי. אני מחפש בת זוג שתדע להעניק חום ואהבה, שתתמוך בי גם ברגעים קשים ושתחלוק איתי את ההנאות הקטנות של החיים, כמו להתעורר בבוקר ביחד, לצאת לבלות בערב ופשוט לחוות משפחתיות".

כבר היית בעבר במערכות זוגיות. מה לא הסתדר?

"היתה לי זוגיות עם בחורה ללא נכות שהיתה צעירה ממני ב-17 שנה. אבל הפערים בינינו היו גדולים מדי. היא לא ידעה מה היא רוצה מהחיים שלה, וההורים שלה לא תמכו בקשר שלנו. היינו ביחד שנתיים וחצי ועשיתי המון בשבילה. כשהיינו יוצאים לבלות אנשים הסתכלו עלינו במבטים עקומים מכיוון שהיא לא נכה. אנשים חושבים שנכה צריך להיות עם נכה, וזו טעות אדירה. הרי כולנו שווים".

אתה רואה הבדל בינך לבין אדם שלא סובל מנכות?

"כל אדם נכה צריך עזרה לעומת אדם בריא שיכול לנוע בחופשיות. אני תמיד צריך לתכנן הכל מראש. לכל אדם יש את הבעיות שלו – אם זה בעיות רפואיות או בעיות בעבודה למשל, החוכמה היא ללמוד להמשיך הלאה ולהתמודד עם כל בעיה".

אילו היית יכול לבקש משאלה, מה היית מבקש?

"הייתי מבקש לחיות ללא נכות. יש בנכות המון קשיים, לא רק פיזיים אלא גם נפשיים, שמצריכים המון כוחות לקום בוקר ולהתמודד עם החיים".

ואיך אתה מתמודד?

"מדי פעם אני יוצא לבלות עם חברים, וזה לא קל ולא פשוט. אבל למרות הכל אני עדיין מתפקד למרות שאני עובד רק עם יד אחת".

מהן השאיפות שלך לעתיד?

"לפני הכל – זוגיות ומשפחה. אני רוצה להתחתן ולהביא ילדים".

 

פרנקל. "כתבתי את הפוסט כדי למצוא מישהי שיהיה בינינו חיבור אמיתי" (צילום: רומן סבירסקי)

פרנקל. "כתבתי את הפוסט כדי למצוא מישהי שיהיה בינינו חיבור אמיתי" (צילום: רומן סבירסקי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר