שברולט אקווינוקס החדש. גאמא מכוניות

צפו: שברולט אקווינוקס החדש – קרוסאובר האפשרויות הבלתי מוגבלות

תמיד תהיתם איך זה לקבל את הכל? סוכנות גאמא מכוניות חיפה מציגה את שברולט אקווינוקס החדש. האקווינוקס יוצר בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם. שילוב מושלם של טכנולוגיה, נוחות וביצועים, המעניקים חווית נהיגה בכל דרך שתבחרו.

פורסם בתאריך: 22.2.18 13:30

 

אם אתם מחפשים רכב חדש אתם חייבים להגיע לגאמא מכוניות חיפה ולהכיר את שברולט אקווינוקס החדש – הקרוסאובר שמכוון לכבוש את השוק. הוורסטיליות של שברולט אקווינוקס החדש הופכים אותו לחבילת הנהיגה השלמה ביותר לכם ולמשפחתכם. האקווינוקס החדש מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות התראות לסיוע במניעת תאונות כגון- התנגשות קדמית, סטייה מנתיב, שמירת מרחק ועוד. למערכות הללו מתווספות 6 כריות אוויר לשמירה עליכם ועל הנוסעים ברכב ובנוסף לכל אלו, שברולט אקווינוקס החדש מציע את מערכת Rear seat reminder – מערכת בלעדית לשברולט המסייעת במניעת שכחה במושב האחורי.

 

הכירו את שברולט אקווינוקס החדש – גאמא מכוניות חיפה:

 

 

סטייל ופונקציונאליות באים יחדיו באקווינוקס החדש. העיצוב החיצוני המפוסל מהיסוד ונורות ה-LED שרצות לאורך הפנסים הקדמיים, נותנים מראה בולט ומרשים. חשיבה עיצובית זו וספקטרום רחב של צבעים שתופסים את העין, מעניקים לאקווינוקס החדש נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנו בכבישים .

לאקווינוקס החדש בסיס גלגלים של 272.5 ס"מ המקנה לו מרווח פנים מהטובים בקטגוריה. בקרת אקלים אלקטרונית דו אזורית, פתחי אוורור לנוסעים מאחור ודלת תא מטען הנפתחת בצורה חשמלית מוסיפות לפונקציונאליות של האקווינוקס החדש. האקווינוקס החדש מגיע עם מסך מגע 8" ומערכת MyLink מקורית של שברולט המתממשקת עם Apple CarPlay וכוללת מצלמת נסיעה לאחור. בנוסף, אקווינוקס החדש מצויד בביטול רעשים אקטיבי- זוהי מערכת המנטרלת רעשי נסיעה באמצעות תדר נגדי ומאפשרת חווית נסיעה שקטה במיוחד.

הנוחות לא מסתיימת כאן וברמת גימור LT, מותקנות שמשות כהות בחלונות האחוריים לפרטיות לנוסעים והצללה מירבית מהשמש, כך שתהיה נסיעה נעימה לכל היושבים ברכב. כמו כן, ברמת גימור LT- קיימת כניסה והתנעה ללא מפתח, כמו גם התנעה מרחוק אשר ניתנת לביצוע מהשלט ועוזרת במיזוג הרכב לפני הכניסה אליו.

 

שברולט אקווינוקס 2018 – גאמא מכוניות חיפה – דרך יפו 132
04-8530281

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר