מסע ההלוויה של אמיר סאבא (צילום: אלה אהרונוב)
מסע ההלוויה של אמיר סאבא (צילום: אלה אהרונוב)

מאות השתתפו בהלווייתו של הנרצח אמיר סאבא

ההלוויה של אמיר סאבא, הבעלים של חברת האבטחה שנורה למוות ביום שישי, לוותה בסערת רגשות. "הכומר היה צריך להרגיע את הנוכחים", סיפרו הנוכחים בטקס בכנסייה, "זה סיפור שבו הרוע משתלט על הטוב"

פורסם בתאריך: 23.7.17 18:06

כ-350 איש השתתפו בשעות הצהריים בהלווייתו של אמיר סאבא, שנורה ברכבו ליד ביתו ביום שישי בעין הים. מסע ההלוויה יצאה בשעה 14:00 מרחוב אלנבי לכיוון הכנסייה הקתולית ברחוב עין דור, וציר הרחובות נחסם לתנועה.

בכנסייה נשא הכומר דברי הספד לסאבא. "זאת היתה הלוויה יוצאת דופן כי לכומר היה תפקיד חשוב בהרגעת הנוכחים", סיפרה אחת מהמשתתפות, תושבת שכונת עין הים. "הוא אמר שהוא מבין את הזעם וקורא לכולם לתת למשטרה לבצע את עבודתה. הגיעו אפילו אנשים שלא הכירו את אמיר, אבל שמעו את הסיפור המקומם שבו הרוע משתלט על הטוב".

לדבריה, בהלוויה נכחו רבים מתושבי עין הים: "המקרה הזה דומה לחדירה לבית. ברגע שקורה כזה דבר, זה כאילו נעשה בתוך הבית של כל אחד מאיתנו. זה לא פשוט. בעין הים זאת הפעם הראשונה שקורה דבר כזה. התושבים עובדים קשה כדי שיהיה שקט בשכונה".

מהכנסייה נלקח ארונו של סאבא לבית העלמין בכפר סמיר. בשלושת הימים הקרובים תקבל המשפחה ביקורי תנחומים בכנסייה האורתודוכסית ברחוב הפרסים, ולאחריהם תתקיים סעודה לזכרו של הנרצח.

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על חקירת המשטרה בעניינו של סאבא ועל כל פרט שעשוי לזהות את החשודים ברציחתו. תוקף הצו הוא עד 27 ביולי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טארק

    האנשים שהיו בהלוויה בין הכנסיה לבין בית הקברות עברו האלף איש אולי ב350 הלוויה של בן אדם אהוב בכל המגזרים

  2. חבר יקר

    אמיר יקר, נוח על משכבך בשלום חבר יקר, ואמן שייתפסו הרוצחים וייענשו בחומרה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר