שטרות מזויפים של 100 שקל (צילום: מוטי קמחי)
שטרות מזויפים של 100 שקל (צילום: מוטי קמחי)

אלפי שטרות מזויפים במעבדה לזיוף כספים בקריות (וידאו)

יחידת להב 433 פשטה על דירה בקרית ביאליק שבה לפי החשד בוצעו זיופי שטרות שהופצו בהיקף ארצי. במקום נמצאו אלפי שטרות וציוד להדפסתם. המשטרה עצרה שישה חשודים

פורסם בתאריך: 30.10.17 11:57

משטרת ישראל חשפה מעבדה לזיוף כסף ובה אלפי שטרות מזויפים, ועצרה שישה בני אדם בחשד לניהול רשת הייצור וההפצה. את החשיפה הובילה יחידת להב 433 של המשטרה העוסקת בפשיעה כלכלית.

היחידה עצרה בשעות הלילה את השישה, תושבי הצפון, באזור הקריות. הם חשודים בעבירות זיוף והונאה באופן מאורגן. לפי החשד הם פעלו מדירת מסתור שממנה הפיצו את השטרות בהיקף ארצי וביצעו רכישות בהיקף נרחב.

 

 

הפרשייה החלה בעקבות ניתוח של מידע פורנזי בחטיבת הזיהוי הפלילי שהעלה חשד לזיוף ולהפצה של שטרות בסכומים של 50, 100 ו-200 שקל. חקירה סמויה הובילה את היחידה לדירת מסתור בקרית ביאליק שבה הופעלו לפי החשד האמצעים לביצוע העבירה, לרבות מדפסות, חומרי צבע ומכונות חיתוך.

אמש (ראשון) פשטו בלשי היחידה על מעבדת הזיוף שבה נתפסו עשרות אלפי שקלים החשודים כמזויפים והציוד המיועד להדפסה ולייצור של השטרות. החשודים הובאו למשרדי להב 433 בתום החיפוש, ובכוונת המשטרה להביאם לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון היום (שני) בשעה 14:30 לדיון בהארכת מעצרם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר