מפגש האגודה לתרבות הדיור (צילום: ראובן כהן)
מפגש האגודה לתרבות הדיור (צילום: ראובן כהן)

200 משתתפים במפגש האגודה לתרבות הדיור

בעקבות הגדלת ההלוואות מעיריית חיפה לשיפוץ בניינים משותפים גדל גם מספר הפניות של נציגי בניינים משותפים לאגודה בבקשת סיוע בשיפוץ

פורסם בתאריך: 2.10.17 14:34

החלטתה של עיריית חיפה בשנה שעברה להגדיל משמעותית את ההלוואות ללא ריבית והצמדה לשיפוץ ולשיקום בניינים משותפים הובילה השנה לריבוי פניות של נציגי בניינים משותפים בעיר לאגודה לתרבות הדיור בבקשת סיוע ועזרה בשיפוץ הבניינים. ההלוואות מוענקות על ידי העירייה באמצעות האגודה במטרה לשפר את חזית הבניינים.

בעקבות הגדלת ההלוואות זכאי כל דייר בבניין החבר בסניף חיפה של האגודה לקבל מהעירייה הלוואה לשיפוץ דירתו ללא ריבית והצמדה עד לסך של 7,500 שקל, והחזרת ההלוואה נפרסת ל-36 תשלומים חודשיים.

מנהלת סניף חיפה של האגודה גאולה ברוימן: "הגדלת התקציב על ידי העירייה הביאה לגידול משמעותי במספר הבניינים המשותפים אשר נעזרים בשירותי האגודה. בשנת 2016 שופצו בעזרת האגודה 30 בניינים, והשנה פנו עד עתה לאגודה כ-50 בניינים בבקשת סיוע ועזרה בשיפוץ המבנים".

השבוע השתתפו כ–200 חברי ועדי בניינים במפגש השני והאחרון שאותו קיימה האגודה במסגרת הסדנה השנתית המיועדת לנציגי בתים משותפים. בסדנה ניתנים כלים מקצועיים והדרכה לנציגי בניינים משותפים בכל הקשור לתחזוקה השוטפת ולניהול הרכוש המשותף.

במפגש השתתפו מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק שסקר את השירותים הניתנים על ידי האגודה ואת הסיוע שאותו היא מעניקה לשיפוץ בתים משותפים, וראש העיר חיפה יונה יהב שדיווח כי הסניף החיפאי של האגודה הפך לאחד מהסניפים המובילים בישראל במספר המבנים ששופצו בעזרתו.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר