פרויקט "אשטרום מגורים להשכרה" (הדמיה: אייל שמואל)
פרויקט "אשטרום מגורים להשכרה" (הדמיה: אייל שמואל)

הגרלה חדשה של דירות מוזלות – והפעם להשכרה

46 דירות בפרויקט של קבוצת אשטרום יוגרלו במסגרת מסלול "מחיר למשתכן – חסר דירה" בהנחה של 20 אחוז ממחיר השוק. תקופת השכירות היא לשלוש שנים לפחות וניתנת להארכה עד עשר שנים

פורסם בתאריך: 13.12.17 13:16

אחרי ההגרלות של הדירות בחיפה שהוצעו לרכישה במסגרת מתווה "מחיר למשתכן" הגיע תורה של הגרלת הדירות המיועדות לשכירות בעיר. בעוד שבוע וחצי (יום ראשון, 24 בדצמבר) תיסגר ההרשמה להגרלת 46 הדירות המיועדות להשכרה במחיר מוזל בפרויקט "אשטרום מגורים להשכרה" שיוזמת קבוצת אשטרום בשכונת נאות פרס, וההגרלה תתקיים ב-1 בינואר 2018.

הפרויקט, שהוא חלק מהתוכנית הלאומית לדיור שמובילה חברת דירה להשכיר – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, כולל ארבעה בנייני מגורים שבהם 184 דירות המיועדות להשכרה ארוכת טווח לתקופה של עד עשר שנים, ומהן מיועדות 46 דירות להשכרה בהנחה של 20 אחוז ממחיר השוק לבעלי אישור זכאות במסלול "מחיר למשתכן – חסר דירה". שאר 138 הדירות בפרויקט, שהוא ראשון מסוגו בחיפה, מיועדות להשכרה לציבור הרחב.

תקופת השכרת הדירות בהנחה היא לשלוש שנים לפחות עם אופציה להארכה לשתי תקופות – האחת של שלוש שנים והשנייה של ארבע שנים, כלומר בסך הכל עד עשר שנות שכירות לאותו השוכר.

מבין ארבעת בנייני המגורים הכלולים בפרויקט, שניים הם מגדלים בגובה של 15 קומות, והשניים הנוספים הם מבנים בני שבע קומות. המועד המשוער לאכלוס הפרויקט הוא חודש מאי 2018.

 

 

מדוברות הפרויקט נמסר: "'אשטרום מגורים להשכרה' הוא פרויקט המאפשר השכרת דירות לטווח ארוך, ובמסגרתו מוצעות דירות חדשות של שלושה וארבעה חדרים עם חברת ניהול מתחם שתהיה פעילה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ועם דמי ניהול קבועים ונמוכים. הפרויקט ממוקם בנאות פרס שקרובה למקומות בילוי וקניות ולמוקדי תעסוקה מהגדולים בחיפה. נוסף על כך, השוכרים ייהנו מהחוזק של קבוצת אשטרום כיזמית וכחברה מבצעת".

החברה הממשלתית דירה להשכיר, אשר אמונה על הפרויקט הלאומי לדיור, הוקמה בהתאם להחלטת הממשלה לקידום תחום הדיור בכללותו, לרבות קידומו של מתווה הפרויקטים להשכרה ארוכת טווח.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Marilena

    שלום. איך וכיצד אפשר להירשם להגרלה על הדירה להשכרה?תודה.0504623444.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר