שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט (צילום: מוטי מילרוד)

הגרלות נוספות במסגרת "מחיר למשתכן" בצפון

משרד הבינוי והשיכון הודיע על פתיחת ההרשמה להגרלות המשך עבור כ-2,100 יחידות דיור בפרויקטים ב-12 יישובים, ובהם טירת כרמל, קרית ביאליק, קרית טבעון, כרמיאל ועכו

פורסם בתאריך: 20.11.17 19:23

משרד הבינוי והשיכון בראשותו של השר יואב גלנט הודיע היום (שני) כי נפתחה ההרשמה להגרלות המשך עבור כ-2,100 יחידות דיור במתווה "מחיר למשתכן" בפרויקטים הנמצאים ב-12 יישובים, ובהם טירת כרמל, קרית ביאליק, קרית טבעון, כרמיאל ועכו. ההרשמה מיועדת לזכאי סדרה א' ו-ב' של מבצע "מחיר למשתכן" והיא תסתיים ב-26 בנובמבר.

מאגף הדוברות של משרד הבינוי והשיכון נמסר: "הגרלות ההמשך הן עבור 2,100 יחידות דיור שהוגרלו בשנה האחרונה במסגרת התוכנית ועומדות בתנאים המחייבים בפרויקט 'מחיר למשתכן' הן מבחינת המפרט והן מבחינת המחיר המוזל. תוצאות ההגרלה צפויות להתפרסם כבר בעוד כשבועיים".

 

 

מבצעי "מחיר למשתכן" היו נהוגים גם בתקופות כהונה של ממשלות קודמות, אך הממשלה הנוכחית הכניסה למתווה שיפורים משמעותיים ביותר והוא הפך לתוכנית הדגל שלה בתחום הבינוי והשיכון. את המתווה הנוכחי יזם שר האוצר משה כחלון בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשרד הבינוי והשיכון.

"אנו עדים לאמון ציבורי גבוה בתוכנית עם יותר מ-114,000 משקי בית שכבר הנפיקו תעודות זכאות ועם יותר מ-34,000 משקי בית שכבר זכו בהגרלות. עד סוף השנה יימסרו המפתחות לכ-1,000 משקי בית שרכשו את ביתם החדש במסגרת תוכנית 'מחיר למשתכן'", נמסר מאגף הדוברות של משרד הבינוי והשיכון.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחוב הסייפן

    כחלון =לא צריך מחיר למשתכן בחיפה יונה יהב מוריד את המחירים של הבתים בכך שהוא דואג לטייקונים מי שבונה מרכז מסחרי מקבל רחוב במתנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר