יוסי כהן באירוע נדל"ן על הבר (צילום: מרכז הבנייה הישראלי)
יוסי כהן באירוע נדל"ן על הבר (צילום: מרכז הבנייה הישראלי)

כנס בנושא התחדשות עירונית נערך בפאב הבראון

יזמים, אדריכלים ועורכי דין השתתפו באירוע נדל"ן על הבר שערך מרכז הבנייה הישראלי בפאב הבראון בחיפה. במפגש הושם דגש על פרויקטים של התחדשות עירונית בחיפה

פורסם בתאריך: 10.1.18 14:02

מרכז הבנייה הישראלי בראשותו של ערן רולס ובניהולו של איתן צור ערך אמש (שלישי) מפגש נדל"ן על הבר בפאב הבראון בשדרות מוריה בחיפה. המפגש התנהל ככנס מקצועי בתחום הנדל"ן בדגש על פרויקטים של התחדשות עירונית בחיפה, והשתתפו בו בעלי מקצוע העוסקים בהיבטים שונים בתחום הנדל"ן, ובהם יזמים, אדריכלים ועורכי דין.

בין משתתפי האירוע היו מנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן, רז מנשה מבעלי מבנים – החברה לחיזוק וחידוש, מנכ"ל החברה לנדל"ן רועי שווץ, עו"ד רון ברנט, האדריכלית סימונה סורין מבעלי חברת עשת-סורין והאדריכל דני בסנוסוף ממשרד שורץ-בסנוסוף אדריכלים.

 

 

באירוע התקיים דיון פתוח שהתמקד בנושאי ההתחדשות העירונית בחיפה, ובהם המדיניות העירונית באשר לתמ"א 38 בעיר והיבטים שונים של מיזמי פינוי-בינוי. כהן מחברת נקסט אורבן, היוזמת בימים אלה כמה פרויקטים של פינוי-בינוי בחיפה, היה אחד הדוברים המרכזיים באירוע. הוא הציג את תפישת עולמו המקצועית באשר למתווה הפינוי-בינוי ובאשר לדרכים להרחבתם ולקידומם של פרויקטים נוספים מתחום זה.

 

משתתפי האירוע בפאב הבראון (צילום: מרכז הבנייה הישראלי)

משתתפי האירוע בפאב הבראון (צילום: מרכז הבנייה הישראלי)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר