הפרויקט ברחוב אהוד 17 בחיפה (הדמיה: אילן פיין הדמיות וניסן רווה אדריכלים)
הפרויקט ברחוב אהוד 17 בחיפה (הדמיה: אילן פיין הדמיות וניסן רווה אדריכלים)

הקמת פרויקט היוקרה באהוד 17 תתחיל בשבועות הקרובים

הפרויקט שתבנה חברת שובל מתחמי מגורים יכלול 11 דירות, ובהן דירות גן עם גינות גדולות ופנטהאוז בשטח של 210 מ"ר. חברת שובל: "זהו פרויקט הדגל של החברה בחיפה"

פורסם בתאריך: 19.11.17 12:48

בשבועות הקרובים תחל חברת שובל מתחמי מגורים מקבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר בהקמת פרויקט יוקרה ברחוב אהוד 17 בשכונת אחוזה בחיפה.

הפרויקט, שיבוצע במתווה של פינוי-בינוי, יכלול 11 דירות בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי, ובמסגרתו מוצע תמהיל דירות של שלושה וחמישה חדרים עם גינות גדולות, דירות של חמישה חדרים עם מרפסות של 14 מ"ר, ופנטהאוז ענק בשטח של 210 מ"ר בקומה אחת עם מעלית לתוך הדירה. נוסף על כך ייבנה חניון תת קרקעי ולכל דירה יוצמדו שני מקומות חניה. הדירות מוצעות לשיווק במחיר של החל מ-2,100,000 שקל.

 

 

מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים ישי רוט: "מדובר בפרויקט הדגל של החברה בחיפה – פרויקט בוטיק שבו מוקמות 11 דירות בלבד. התכנון בפרויקט הוא מוקפד ביותר, איכות הבנייה היא ברמה גבוהה, והמפרט הוא מיוחד ויוקרתי, כאשר חלק מהדירות משקיפות לנוף מרהיב לים. זהו פרויקט של הריסה ובנייה, שבמסגרתו כל דיירי הבניין פונו, והבניין ממתין להריסה ולתחילת עבודות הבנייה".

חברת שובל מתחמי מגורים מקבוצת שובל הוקמה בשנת 1992 כחברה היזמית של הקבוצה, והיא עוסקת ביזמות ובפיתוח של פרויקטים מתחום הנדל"ן, כולל תכנון והקמה של מבני מגורים. החברה היא גם חברה יזמית וגם חברה מבצעת, והיא הקימה ומקימה מאות דירות ברחבי הארץ.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר