תוכנית מתחם אג"ש בקרית ים (הדמיה: משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)
תוכנית מתחם אג"ש בקרית ים (הדמיה: משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)

קודמו שלוש תוכניות בנייה חדשות בקרית ים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה - חיפה קידמה את שלוש התוכניות אשר מציעות בסך הכל 1,844 דירות. שתיים מהתוכניות - במתחם לכיש ובמתחם נוה חוף - אושרו להפקדה, והוחלט על הכנת תוכנית נוספת במתחם אג"ש

פורסם בתאריך: 15.5.17 15:19

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה – חיפה של מינהל התכנון במשרד האוצר קידמה שלוש תוכניות בנייה חדשות ומשמעותיות בקרית ים אשר מציעות בסך הכל 1,844 דירות. מבין שלוש התוכניות החליטה הוועדה על הפקדת שתי תוכניות במתחם לכיש ובמתחם נוה חוף ועל הכנת תוכנית נוספת במתחם אג"ש.

התוכנית במתחם לכיש כוללת הקמת שישה מבני מגורים שבהם 238 יחידות דיור, מהן 48 דירות קטנות. התוכנית ממוקמת בצפון קרית ים, מדרום לשכונת סביוני ים וצמוד למסילת הרכבת חיפה-נהריה. התוכנית כוללת גם שטח ציבורי פתוח בהיקף של כשלושה דונמים, מסחר שכונתי וציר להולכי רגל ולרוכבי אופניים שיוקם במקביל לרחוב לכיש.

התוכנית במתחם נוה חוף כוללת 156 יחידות דיור במבנים של שלוש קומות. התוכנית ממוקמת בצפון-מערב קרית ים, סמוך לחוף הים, והיא משתרעת על פני שטח של כ-40 דונם. התוכנית כוללת גם צירי נגישות לחוף הים ושבילים להולכי רגל.

יוזמת התוכניות במתחם לכיש ובמתחם נוה חוף היא רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) והן נערכו על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים.

כאמור, הוועדה החליטה גם על הכנת תוכנית להתחדשות עירונית במתחם אג"ש, הכוללת 1,450 יחידות דיור במקום 260 יחידות דיור הקיימות. התוכנית מתפרשת על פני שטח של 174 דונם בין הרחובות ספיר וירושלים, מצפון לשדרות צה"ל. הבקשה להכנת התוכנית למתחם אג"ש הוגשה על ידי עיריית קרית ים, ומשרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים הופקד על עריכת התוכנית.

מתכננת מחוז חיפה ליאת פלד: "תוכניות אלה מציעות תמהיל בינוי מגוון שנותן מענה לצורכי המגורים של כלל האוכלוסייה בקרית ים, ומאפשרות בנייה חדשה לצד התחדשות עירונית בתוך המרקם הבנוי של העיר. התוכניות תואמות את עקרונות תוכנית המתאר של קרית ים שתופקד בחודשים הקרובים, והן מהוות תשתית לקליטת אוכלוסייה חדשה וצעירה בעיר".

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר