רשת המרכז לנדל"ן בע"מ

שמים את המפתחות: הכירו את המרכז לנדל"ן בע"מ

אחד השלבים המשמעותיים בחיינו הם קניה ומכירה של נכס ובכדי לעשות עסקה נכונה בשוק מלא במשתנים רצוי להעזר באנשי מקצוע טובים. פרויקט חדש ימליץ בכל שבוע על מומחי תחום הנדל"ן. הכירו את המרכז לנדל"ן בע"מ

פורסם בתאריך: 18.2.18 15:47

רשת "המרכז לנדל"ן בע"מ" הינה חברת נדל"ן פרטית בבעלות אבי בכר ודותן הנדלמן והמהווה פלטפורמה ייחודית לניהול משרדי תיווך המתמחים בשיווק נדל"ן למגורים, ונדל"ן מסחרי. הרשת מונה כיום שבעה סניפים בצפון הארץ וכ- 100 עובדים ויועצים שכירים ועצמאים. כמו כן, החברה מחזיקה בבעלותה תיק נכסים של נדל"ן מסחרי, מגרשים ודירות מגורים בצפון הארץ.

אבי ודותן בתחום ההשקעות בנדל"ן החל משנת 2003, והגיעו מרקע ניהולי רחב בחברות ציבוריות. הם למדו וחקרו את שוק הנדל"ן כמשקיעים פרטיים, כחונכים ומרצים לנדל"ן במכללות ומתוך אהבה והיכרות עם תחום הנדל"ן. אבי ודותן בחרו בשנת 2009 להקים את הרשת "המרכז לנדל"ן בע"מ", מתוך חזון להקים חברה אשר שמה את הלקוח בקדמה ומספקת לו את כל השירותים הנדל"ניים במקום אחד.

מתוך שאיפה למצויינות, סוכני המרכז לנדל"ן בע"מ מוכשרים במכללה ייעודית בבית המרכז לנדל"ן בקורס הארוך והמקיף ביותר בתחום. הקורס מלמד אותם להיות אנשי נדל"ן עם ידע מקיף כגון: טאבו, עירייה וכו'. לאחר הקורס, הסוכנים נכנסים לתהליך ניהול קריירה ארוכת שנים אשר מובילה אותם ליציאה לחופש פיננסי מהשקעות בנדל"ן ויצירת תזרים גבוה מתיווך נדל"ן.

כיום, שבעת הסניפים מנוהלים ע"י זכיינים שצמחו ברשת, ובעלי ניסיון של מאות עסקאות. בכל סניף עובדים כ10-25 מתווכים עצמאיים אשר יוצרים מאגר ענק של נכסים בבלעדיות המשווקים בכ-20 מדיות שונות, ותוך חדשנות שיווקית. המתווכים עובדים בשיתוף פעולה מלא על מנת לתת ללקוחות ערך אמיתי, מגוון חלופות ויצירת ביקושים מאולצים לנכסים אשר בשיווק. המתווכים מאפשרים לבעל הנכס שיווק, סינון וחשיפה מתאימה שתביא עימה קונים רציניים ובשלים המתאימים לנתוני הנכס. הסוכנים והמנהלים מיומנים בניהול מו"מ וגישור על מנת לסגור את העסקה לשביעות רצון מקסימאלי של הצדדים. כל נכס נלמד מאספקטים משפטיים, תכנוניים, יתרונות התאמה לקהלי יעד וכו' עם מומחי ויועצי החברה, לכל נכס בונים תיק נכס יעודי ומקיף להצגה למתעניינים.

 

דותן הנדלמן ואבי בכר – המרכז לנדל"ן בע"מ

בשנת 2012, מתוך היכרות עם התחום המסחרי, הקימה הרשת סניף ייחודי בצפון הארץ המתעסק בעסקים ומסחר בלבד. הסניף ממקום בבית המרכז לנדל"ן בע"מ, ומכיל 12 מתווכים וראשי צוותים מומחים  לנדל"ן מסחרי. הסניף מטפל במכירה והשכרה של קרקעות למסחר/ אחסנה/ לוגיסטיקה, השכרת שטחי מסחר ומשרדים, מכירת עסקים קיימים, נדל"ן מניב, שיווק פרויקטים מסחריים בהליך בנייה, עסקאות קומבינציה ועוד.  סניף זה בשנים האחרונות היה אחראי על מירב העסקאות המסחריות המשמעותיות בצפון הארץ.

נכון לשנת 2017, הרשת נתנה שירות ל 923 לקוחות מרוצים וסוכני החברה מצליחים לשווק ולמכור נכסים תוך פרק זמן ממוצע של 1.5-4.5 חודשים.

המלצות זהב: איך לבחור מתווך?

  1. מתווך שמתמחה באזור ספציפי שבו ממוקם הנכס שאתם רוצים למכור, (ניתן לראות את כמות הנכסים שהוא מפרסם ביד 2 / מדל"ן), כמו כן אתר מדל"ן מאפשר לראות מי הם המתווכים המובילים באזור. בקשו לראות מה הוא / החברה שלו מכרה באזור הקרוב לנכס שלכם.
  2. מתווך שמשרה אמינות ומקצועיות והתחברתם אליו ולסגנון התקשורת שלו, ברמה האישית. אתם הולכים למערכת יחסים של מספר חודשים וכדאי שתרגישו בנוח עם האדם שבחרתם שיטפל בנכס החשוב שלכם.

סניפי הרשת :

סניף ראשי / מסחר ועסקים הרב אוחנה 4, חיפה, 04-8113128

סניף חיפה ונשר, מוריה 125, חיפה, 04-8111171

סניף קריות, שד' גושן 4, ק.מוצקין, 04-8113130

סניף ק.אתא – חיים, העצמאות 44, ק.אתא, 04-8111710

סניף חדרה, רוטשילד 19, חדרה, 04-8494555

סניף עפולה, ירושלים 1, עפולה, 04-8673333

מכללה לנדל"ן, הרב אוחנה 4 חיפה, 04-8113128

 

סניף המסחר – המרכז לנדל"ן בע"מ

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר