הפרויקט ברחוב כרמי 6 בחיפה (הדמיה: דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות)
הפרויקט ברחוב כרמי 6 בחיפה (הדמיה: דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות)

דירה אחת בלבד נותרה למכירה בפרויקט ברחוב כרמי 6 בחיפה

הפרויקט בשכונת רוממה הישנה כולל הסדרה של מקומות חניה לדירות החדשות במקביל לשדרוג מקומות החניה של הדירות הקיימות באמצעות בניית קירוי חדש ויצירת גישה חדשה מהחניה לבניין

פורסם בתאריך: 21.7.17 11:08

בפרויקט תמ"א 38 שיוזמת חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות ברחוב כרמי 6 בשכונת רוממה הישנה נותרה למכירה דירת אחת בלבד מבין ארבע הדירות שהוצעו לשיווק, וזאת לאחר שהשבוע נמכרה הדירה השלישית – דירת חמישה חדרים בשטח של 120 מ"ר שנרכשה על ידי משפרי דיור.

לדברי מוטי דורפברגר מבעלי החברה, הדירה האחרונה שנותרה לשיווק היא דירת גן של חמישה חדרים בשטח של 170 מ"ר עם גינה ששטחה הוא 130 מ"ר ועם מרפסת דק של 30 מ"ר הצופה אל הוואדי.

הפרויקט נבנה במסלול עיבוי בנייה והוא כולל שדרוג של בניין בן שלוש קומות מעל קומת עמודים, שבו שש דירות, ותוספת דירות מעליו. לפי הסיכום בין החברה לבעלי הדירות מוסיפה החברה לדירות הקיימות ממ"ד ומרפסת, מחזקת את הבניין, מתקינה בו מעלית ומחליפה את תשתיות המים, הביוב והחשמל. בתמורה לכך קיבלה החברה את זכויות הבנייה להקמת ארבע דירות חדשות.

הפרויקט כולל גם הסדרה של מקומות חניה לדירות החדשות במקביל לשדרוג מקומות החניה של הדירות הקיימות באמצעות בניית קירוי חדש ויצירת גישה חדשה מהחניה לבניין. שיווק הפרויקט מתבצע במקביל לעבודות להקמתו.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר