מאור בוזגלו. עתידו במכבי תלוי בהמלצת הרופאים (צילום: שרון בוקוב)
מאור בוזגלו. עתידו במכבי תלוי בהמלצת הרופאים (צילום: שרון בוקוב)

"אני רוצה לסיים את הקריירה במכבי חיפה"

כך אמר מאור בוזגלו לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר בפגישתם השבוע. בימים הקרובים צפוי השחקן לעבור בדיקות רפואיות מעמיקות, ולאחריהן תתקבל ההחלטה אם להחתימו

פורסם בתאריך: 10.8.17 10:07

"אתה באמת רוצה לשחק במכבי חיפה?" – זו השאלה ששאל נשיא מכבי יעקב שחר את מאור בוזגלו במהלך הפגישה בין השניים השבוע, ושמע ממנו תשובה חד משמעית: "כן, אני רוצה לסיים את הקריירה שלי בחיפה".

שחר זימן השבוע את בוזגלו ללשכתו, ולמרות ההצהרות של המועדון כי הנשיא רק רצה לברר את מצבו הבריאותי של השחקן, הסיבה האמיתית לפגישה היתה לשמוע מפיו של בוזגלו כי הוא אכן רוצה לשחק במכבי. גורמים בקבוצה מספרים כי מכיוון שבשנים האחרונות הוחתמו במכבי שחקנים שלא היו שלמים עם הצטרפותם, מבקש שחר, שלא מנהל את המשאים ומתנים עם השחקנים או עם הסוכנים, להיפגש עם כל שחקן באופן אישי לפני החתימה על החוזה כדי לוודא כי השחקן אכן מעוניין לשחק בקבוצה ולהיות מחויב לה.

בעקבות הפגישה בין השניים צפוי בוזגלו לעבור כבר בשבוע הקרוב בדיקות רפואיות מעמיקות, ולאחר שמכבי תשמע מהצוות הרפואי שלה מהו מצב הברך שלו ובעיקר תוך כמה זמן הוא צפוי להיות כשיר ולעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון, יוחלט אם להחתימו על חוזה. בוזגלו קיבל ממכבי תל אביב הצעה לחוזה בשכר גבוה יותר, אך הוא מאמין שבמכבי הוא יוכל להיות שחקן משמעותי בהרבה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר