עומרי גלזר. חלש מאוד מתחילת העונה (צילום: צלמוס)
עומרי גלזר. חלש מאוד מתחילת העונה (צילום: צלמוס)

האם השוער הטוב ביותר במכבי עומד בין הקורות?

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי אוהד לויטה מפגין באימונים יכולת טובה יותר מזו של עומרי גלזר וכי מגיע לו לקבל הזדמנות מהצוות המקצועי

פורסם בתאריך: 8.2.18 09:44

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי בשער הקבוצה לא עומד השוער שנמצא כיום בכושר הטוב יותר. עם מינויו של גיא לוזון למאמן באמצע העונה שעברה קיבל עומרי גלזר את אפודת השוער הראשון, ומעמדו נשמר גם אצל רוב מאס וכעת אצל פרד רוטן, כאשר שוער המשנה אוהד לויטה לא נמצא כלל בתוכניות של הצוות המקצועי.

כעת אומרים שחקנים במכבי כי בכל קבוצה שבה יש שני שוערים ברמה דומה, כאשר חלה ירידה ביכולתו של השוער הראשון מקבל השוער השני את ההזדמנות להוכיח את עצמו, אפילו לתקופה קצרה כדי לזעזע את השוער הראשון.

מתחילת העונה מפגין גלזר חולשה רבה, וחמור מכך – הוא לא מציג מגמת שיפור. במכבי טוענים שיש לו אשמה ישירה ברבים מהשערים שאותם סופגת הקבוצה, וביחד עם היכולת המזעזעת של הבלמים רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס “כל התקפה היא חצי גול”. בשלב מוקדם של העונה אמור היה לויטה לתפוס את מקומו של גלזר בשער, אך סיטואציה חברתית בעייתית מנעה זאת.

 

 

בסיום הדרבי ברבע גמר גביע המדינה (2:2) נשאל רוטן על ידי “כלבו – חיפה והצפון” אם השוער הטוב ביותר של מכבי הוא זה שעומד בין הקורות, והשיב: “אני לא מאמן שוערים. בנושא זה יש לנו מאמן שוערים שקובע, ולפני שקבעתי את ההרכב הוא אמר לי שגלזר הוא השוער הטוב ביותר בקבוצה. לכן הוא שיחק”.

למרות דבריו של המאמן, שחקנים בקבוצה טוענים שלויטה מציג באימונים יכולת טובה יותר מזו של גלזר ושהצוות המקצועי צריך לאפשר לו לשחק.

במכבי מאוכזבים מאוד מיכולתו של גרשון, שמאז הצטרפותו היה אשם בלא מעט שערים שספגה הקבוצה, ובהם השער של אלון תורג’מן בדרבי. למרות שגרשון מחזיק בחוזה לארבע עונות נוספות בשכר של כחצי מיליון דולר לעונה, במועדון לא שוללים את האפשרות להשתחרר מהחוזה עמו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר