הרימון והחזיז שהושלכו במשחק מול בית”ר ירושלים. במשטרה לא לוקחים סיכונים
הרימון והחזיז שהושלכו במשחק מול בית”ר ירושלים. במשטרה לא לוקחים סיכונים

היערכות מיוחדת של המשטרה לקראת הדרבי בעוד שבועיים

לפי מידע שהגיע לידי המשטרה מתכוונים אוהדי מכבי חיפה להכין מופע של רימוני העשן וחזיזים. הלשנה של כמה מאוהדי הקבוצה הובילה להרחקה לצמיתות של שישה אחרים ממשחקי הבית

פורסם בתאריך: 18.11.17 19:08

משטרת חיפה החלה בהיערכות מיוחדת לקראת הדרבי שיתקיים בעוד שבועיים ושאותו תארח הפועל חיפה. הסיבה להיערכות המוקדמת היא מידע שהגיע לידי המשטרה ולפיו מתכוונים אוהדי מכבי חיפה להכין מופע של רימוני העשן וחזיזים. כזכור, במשחק מול בית”ר ירושלים לפני כשלושה שבועות הבריחו אוהדים מהיציע הצפוני רימון עשן וחזיז אל תוך היציעים והשליכו אותם אל כר הדשא.

בקרב אוהדי הקבוצה מתנהל ויכוח באשר לאירוע שהוביל להעמדתה לדין של מכבי בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. הרקע לוויכוח הוא הלשנה של כמה מהאוהדים על חבריהם, שהובילה ללכידתם של שישה מהם. השישה סולקו לצמיתות ממשחקי הבית של מכבי בהחלטה של המועדון.

 

 

ובעניין משטרתי אחר, שמונה חודשים לאחר האירוע שבו הותקפו אוהדי מכבי על ידי אוהדי מכבי תל אביב בסיום משחק גמר גביע המדינה בכדורעף לנשים, פנה יו”ר איגוד הכדורעף אביתר דותן למשטרה וביקש לקבל תמונת מצב על החקירה. “אני בטוח שהמשטרה עסוקה בחקירות גדולות יותר, אבל חייבים לקבל תשובה על האירוע הזה”, אמר דותן ל”כלבו – חיפה והצפון”.

כזכור, בתום המשחק שבו זכתה מכבי XT חיפה בגביע, ארבו אוהדים של מכבי תל אביב לאוהדי מכבי, תקפו אותם באלות ובסכינים, ופצעו שישה מהם. המשטרה עצרה 13 אוהדים תל אביבים, אך עד כה לא דווח על התפתחות בחקירה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר