אלמוג כהן. האשה לוחצת לחזור לארץ (צילום: AP)
אלמוג כהן. האשה לוחצת לחזור לארץ (צילום: AP)

המטרה של מכבי בחלון ההעברות: אלמוג כהן

כבר בקיץ רצתה מכבי חיפה לצרף את קשרה של אינגולשטאדט מהבונדסליגה 2 בגרמניה, אך זו סירבה לשחררו. כעת, לנוכח הפתיחה החלשה של העונה, תעשה מכבי שוב מאמצים לצרפו

פורסם בתאריך: 3.10.17 08:39

אלמוג כהן, קשרה של אינגולשטאדט מהבונדסליגה 2 בגרמניה, עשוי להצטרף למכבי בחולון ההעברות בינואר. במכבי היו מעוניינים בכהן עוד לפני תחילת העונה, אך אינגולשטאדט סירבה לשחררו. לנוכח הפתיחה החלשה של העונה וללא קשר לזהות המאמן שיעמוד על הקווים, הוחלט במכבי לעשות מאמצים לצרפו, וגורמים במועדון מציינים כי כבר החלו שיחות גישושים בעניין.

בסביבתו של כהן טוענים כי אשתו של כהן לוחצת עליו לחזור לארץ, ובמכבי רוצים לנצל את הסיטואציה ומתכוונים להציע לכהן חוזה ארוך טווח בשכר גבוה. בכהן מעוניינת גם האלופה הפועל באר שבע, ונראה שבין שתי הקבוצות יתנהל מאבק עיקש על שירותיו. במכבי מקווים שבניגוד למקרה של דן איינבינדר הם יצליחו לשכנע את כהן לבחור בחיפה על אף שהוא נולד בבאר שבע.

כהן מחזיק בחוזה באינגולשטאדט עד סוף עונת 2021-2020 והוא משחק בהרכב הקבוצה על בסיס קבוע. עד כה הוא רשם שמונה הופעות בתשעה מחזורים, והמשחק היחיד שאותו הוא החמיץ נערף ביום כיפור. הוא פתח בכל שמונה המשחקים, ובחמישה מהם השלים 90 דקות. למרות מעמדו בקבוצה הוא נוטה לחזור לישראל, ואם מכבי או באר שבע יגיעו להסכמות עם קבוצתו הגרמנית ישוב כהן לליגת העל הישראלית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר