גיא לוזון. לא מעט אנשים יסכימו לחתום על הפסד בדרבי רק כדי לא לראות אותו יותר במכבי (צילום: צלמוס)
גיא לוזון. לא מעט אנשים יסכימו לחתום על הפסד בדרבי רק כדי לא לראות אותו יותר במכבי (צילום: צלמוס)

הפסד בדרבי יוביל לסיום דרכו של לוזון במכבי

חוסר האמון של המנהל הטכני מו אלאך במאמן גיא לוזון קיבל משנה תוקף עם מינויו של ההולנדי רוב מאס לעוזר מאמן, אך ההודעה הרשמית על המינוי נדחתה עד לאחר הדרבי

פורסם בתאריך: 1.12.17 08:35

הפסד בדרבי יוביל לסיום עבודתו של מאמן מכבי חיפה גיא לוזון ולמינוי צוות של עוזרי מאמנים בפיקוחו של המנהל הטכני מו אלאך. לוזון קיבל מאלאך ימי חסד מכיוון שהנק פרייזר – המאמן שאלאך רוצה למנות למכבי – מחויב לוויטסה ארנהיים ההולנדית עד לסוף העונה, אבל הפסד ליריבה העירונית שמוליכה את הטבלה לא יעבור לסדר היום במועדון.

חוסר האמון של אלאך בלוזון קיבל משנה תוקף עם מינויו של ההולנדי רוב מאס לעוזר מאמן, אך ההודעה הרשמית על המינוי נדחתה עד לאחר הדרבי. המהלך התקבל בהכנעה על ידי לוזון, וזאת לאחר שאלאך הודיע לו שכל התנגדות למהלך מקצועי תוביל לסיום דרכו במועדון. בכל מקרה, מאס הוא הראשון מתוך צוות שלם של אנשי מקצוע שצפויים להגיע לחיפה בשבוע הבא.

 

 

ובעניין אחר: זה כבר הפך להרגל ששחקנים שעוזבים את מכבי לאחר שאכזבו ולא הותירו אחריהם חותם חיובי פורחים בקבוצות אחרות. כך גם במקרה של הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון שהרושם היחיד שהוא השאיר בחצי עונה בארץ היה של אדם שנקלע בטעות למקצוע הלא נכון.

לבסקי סופיה, קבוצתו הבולגרית של איולפסון, מעוניינת לממש את האופציה שלה ולשאול את האיסלנדי גם בעונה הבאה לאחר שהפך לאחד מהבלמים הטובים בבולגריה. איולפסון, שנרכש על ידי מכבי במיליון יורו, מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות מעבר לעונה הנוכחית. רגע לפני תום מועד ההעברות בקיץ הוא הושאל ללבסקי ללא תמורה, ותחילת דרכו בקבוצתו החדשה דמתה לחצי העונה שלו בירוק. בשלושת המחזורים הראשונים הוא חימם את הספסל, אבל מאז הוא שיחק בתשעה משחקים מלאים ומציג יכולת טובה מאוד.

הבולגרים מקווים לשאול אותו לשנה נוספת ללא תמורה, אבל במכבי הבהירו להם כי מהעונה הבאה היא תדרוש תשלום עבור ההשאלה כדי להחזיר לפחות חלק מההשקעה בו.

שלומי אזולאי ציפה כבר לחזור לפעילות בימים הקרובים, אבל בבדיקה שעבר התברר כי משך ההחלמה שלו צפוי להתארך בעוד ארבע שבועות לפחות. אזולאי נפצע בדקות הפתיחה של המשחק מול מכבי תל אביב והוא סובל מקרע בשריר במפשעה. הקשר עובר כעת טיפולים כדי לנסות ולזרז את קצב ההחלמה שלו, אך עד לחזרתו לפעילות מלאה יידרש לו לא מעט זמן.

 

שלומי אזולאי. משך ההחלמה מתארך (צילום: צלמוס)

שלומי אזולאי. משך ההחלמה מתארך (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר