וויל גרייבס. עופר רחימי התעקש עליו (צילום מיכה קיזנר)
וויל גרייבס. עופר רחימי התעקש עליו (צילום מיכה קיזנר)

וויל גרייבס סיכם לעונה נוספת במכבי חיפה בכפוף לבדיקות רפואיות

הפורוורד שנפצע בעונה שעברה צפוי להיות כשיר לאימוני פתיחת העונה. מכבי הסכימה לשדרג את חוזהו של ווילי וורקמן. וגם: מי יהיה עוזר המאמן השני?

פורסם בתאריך: 3.8.17 08:19

מכבי חיפה סיכמה עם הפורוורד וויל גרייבס על החתמתו לעונה שלישית ברציפות בכפוף לבדיקות רפואיות שאותן הוא יצטרך לעבור. השארתו של גרייבס במכבי היתה אחת מהדרישות שהציג המאמן עופר רחימי בפני הבעלים ג’ף רוזן.

כזכור, גרייבס שבר את פרק כף היד במשחק מול מכבי תל אביב בעונה שעברה, ומכבי נאלצה להסתדר בלעדיו במשחקי סיום העונה הסדירה ולאורך כל הפלייאוף. גרייבס צפוי להיות כשיר לאימוני פתיחת העונה.

לאחר עזיבתו של גרגורי ורגאס לספרד והצטרפותו של יפתח זיו להפועל נהריה, המועמד המוביל לתפקיד הרכז הוא הפורטוריקני אנחל רודריגז ששיחק בעונה שעברה בליגה הצרפתית.

אחרי החתמתם של דגן יבזורי ורועי הובר מבקשים במכבי להשלים את הסגל הישראלי עם החתמתו של המתאזרח ווילי וורקמן. מכבי נענתה לבקשתו של וורקמן לשדרג את חוזהו, אך בשלב זה, למרות ששני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות, יש פערים בין דרישתו של השחקן לסכומים שמכבי מוכנה לשלם לו.

בימים הקרובים יצרף רוזן עוזר מאמן שני, נוסף על תומר שטיינהאור, שיעבוד עם רחימי. המועמד המוביל לתפקיד הוא אלון עמיר שמאמן במחלקת הנוער של מכבי, וזאת מתוך מטרה להדק את הקשר בין הקבוצה הבוגרת למחלקה הצעירה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר