מאמן נבחרת ישראל עודד קטש ודובר איגוד הכדורסל חגי סגל. חיפה לא על המפה (צילום: שרון בוקוב)
מאמן נבחרת ישראל עודד קטש ודובר איגוד הכדורסל חגי סגל. חיפה לא על המפה (צילום: שרון בוקוב)

בעירייה זועמים: מדוע לא הועבר משחק הנבחרת להיכל?

משחקה של ישראל מול בריטניה יתקיים היום בהיכל קבוצת שלמה, למרות חסימות הכבישים בשל מרתון תל אביב

פורסם בתאריך: 22.2.18 09:15

זעם בעיריית חיפה: לאחר שמינהלת ליגת העל קבעה כי משחקי הפיינל פור וגביע המדינה ייערכו רק באולמות שמסוגלים לארח 10,000 צופים ויותר, ובכך למעשה פסלה את היכל הספורט ברוממה, כעת נמנע איגוד הכדורסל מקיום משחקים של נבחרת ישראל בחיפה.

הנבחרת תשחק מחר (שישי, 14:00) נגד נבחרת בריטניה בהיכל קבוצת שלמה במסגרת מוקדמות אליפות העולם. אלא שבתל אביב ייערך היום המרתון השנתי של העיר, והאיגוד קיים דיון עם בכירי עיריית תל אביב ומשטרת התנועה בשל החשש שחסימות כבישים ימנעו מאוהדים להגיע לאולם. למרות שהחשש לא הוסר שללו באיגוד את האפשרות להעביר את המשחק לחיפה.

דובר האיגוד חגי סגל הסביר את ההחלטה: ”הנבחרת אמורה לצאת כמה שעות לאחר המשחק לאסטוניה, ולכן לא היה טעם לקיים את המשחק בחיפה”.

 

 

גורמים באיגוד טוענים כי הוחלט שגם משחקי הנבחרת הבאים לא ישוחקו בחיפה, וכעת בודק ראש העיר יונה יהב את הדברים, וייתכן שבימים הקרובים לאיגוד ייצא מכתב ובו ידרוש יהב הסברים ושינוי ההחלטה.

כזכור, לאחרונה הגיעו העירייה ומינהלת הליגה לפשרה שבמסגרתה הסירה העירייה את תביעתה נגד המינהלת בשל החלטתה לא לקיים משחקי מפתח ברוממה, ואילו המינהלת הבטיחה לערוך אירועים אחרים בהיכל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר