רג’י באקנר. גילו הצעיר מטה את הכף לזכותו (צילום: מיכה קיזנר)
רג’י באקנר. גילו הצעיר מטה את הכף לזכותו (צילום: מיכה קיזנר)

הקשיים עם קווין פינקני הובילו לשיחות עם רג'י באקנר

רג’י באקנר, ששיחק במכבי לפני שנתיים, עשוי לחזור לקדנציה שנייה אחרי עונה אחת בהפועל אילת. מכבי תפתח את אימוניה ב־1 בספטמבר, ועד אז מקווים בקבוצה להחתים זר גבוה

פורסם בתאריך: 17.8.17 21:00

הקשיים במשא ומתן עם קווין פינקני עשויים לסלול את דרכו של הסנטר רג’י באקנר בחזרה למכבי. בין הצדדים כבר נערכו שיחות, ובאקנר (25, 2.06 מטרים), ששיחק במכבי לפני שנתיים תחת הדרכתו של רמי הדר, עשוי לחזור לקדנציה שנייה אחרי שנה אחת בהפועל אילת.

הפערים בין מכבי לפינקני אינם גדולים אבל שני הצדדים מתחפרים בעמדותיהם – דבר שהוביל לקיום השיחות עם סוכניו של באקנר. שכרו של באקנר דומה לשכר שאותו דורש פינקני, ומה שמטה את הכף לזכותו הוא גילו הצעיר.

זר נוסף שביקש לחזור וללבוש את המדים הירוקים הוא דבון ג’פרסון, שסוכניו פנו אל הבעלים ג’ף רוזן והתעניינו אם יש אפשרות להחזירו לקבוצה. רוזן דחה את הפנייה על הסף לאחר שהתברר לו כי ג’פרסון דורש שכר של 300,000 דולר לעונה. ג’פרסון שיחק במכבי במשך שתי עונות 2009-2008 ו־2010-2009, והיה אחד מהזרים הטובים בליגה. אחרי שעזב את מכבי הוא שיחק בין השאר בצרפת, בטורקיה וברוסיה.

מכבי תפתח את אימוניה ב־1 בספטמבר, ועד אז מקווים בקבוצה להחתים זר גבוה.

אילן עמר, שהיה מאמן במחלקת הנוער של מכבי, אמור להתמנות לעוזר המאמן השני של עופר רחימי לצדו של תומר שטיינהאור, ולהחליף את דניאל סאואנה שחזר לוונצואלה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר