פיטים אזמי. מישהו יתגעגע? (צילום: צלמוס)
פיטים אזמי. מישהו יתגעגע? (צילום: צלמוס)

משא ומתן בין מכבי חיפה לפיטים אזמי על התרת חוזהו

הקבוצה מעוניינת להשתחרר מחוזהו של החלוץ הנורבגי שמחזיק בהצעות מהונגריה ומרומניה, אך הוא דורש פיצוי בתמורה לעזיבתו

פורסם בתאריך: 3.8.17 08:24

אחרי שהשתחררה מחוזהו של הבלם הספרדי מרק ואליינטה צפויה מכבי לשחרר בימים הקרובים גם את החלוץ הנורבגי פיטים אזמי, וזאת לאחר שבשבוע האחרון מנהלים הקבוצה והשחקן משא ומתן להתרת חוזהו. אזמי מחזיק בשתי הצעות – האחת מהליגה הראשונה בהונגריה והשנייה מהליגה הראשונה ברומניה, והוא מעדיף את ההצעה ההונגרית. לדברי מקורביו, הוא משהה את החתימה שם עד שיגיע להסדר על הפיצוי שהוא יקבל ממכבי.

אם הצדדים יגיעו לסיכום תוכל מכבי לצרף זר נוסף. במצב כזה היא תרשום את כל הזרים החדשים בהתאחדות לכדורגל ותקפיא את הקשר הצ’כי קמיל ואצק ואת הבלם האיסלנדי הולמר איולפסון. עם זאת, במכבי ינסו לדחות ככל האפשר את הקפאתם של השניים ולהגיע איתם להסכם על התרת חוזיהם.

מכיוון שנושא הזרים בקבוצה עדיין לא הוסדר רשמה מכבי את הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטנדינוב ואת המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה כנבחנים במשחק גביע הטוטו נגד בני סכנין שנערך ביום שבת (1:4). חוזיהם של השניים עדיין לא הועברו ברשות לבקרת התקציבים, אך מאמן מכבי גיא לוזון דרש לשתף אותם במשחק ולכן הם נרשמו כנבחנים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    פיטיס אל תוותר על שקל , למד את הטיפשים במכבי חיפה שחותמים על חוזים מטופשים לקח . שחר חושב שהוא יכול לחתום על חוזים ולאחר מכן להפר אותם .
    פרזידנט שמחשיב את עצמו מי יודע מה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר