עומרי בן הרוש. ג’ורדי קרויף ידע מה הוא עושה כשלא התאמץ להשאיר אותו (צילום: צלמוס)
עומרי בן הרוש. ג’ורדי קרויף ידע מה הוא עושה כשלא התאמץ להשאיר אותו (צילום: צלמוס)

מכבי נתניה מעוניינת בבן הרוש, מכבי לא תסרב

כעת המעבר תלוי בהחלטתו של המגן אם לעזוב את מכבי חיפה ולוותר על חוזהו שנאמד ב־200,000 דולר בעונה או להישאר בקבוצה על תקן של שחקן ספסל

פורסם בתאריך: 19.1.18 08:59

מכבי נתניה רוצה להשיב לשורותיה את המגן השמאלי של מכבי חיפה עומרי בן הרוש. במכבי ישמחו לשחרר את השחקן, וכעת המעבר תלוי בהחלטתו של בן הרוש אם לעזוב את הקבוצה ולוותר על חוזהו שנאמד ב־200,000 דולר בעונה או להישאר בה על תקן של שחקן ספסל.

בן הרוש התחיל את הקריירה שלו בנתניה, ולפני ארבע שנים נמכר למכבי תל אביב. עם סיום חוזהו מיהרה מכבי להחתימו ובנתה עליו כמי שיעזור לה להתמודד בצמרת. בן הרוש הוחתם על חוזה לשנתיים, אבל מתחילת העונה הוא מציג יכולת חלשה ומוכיח מדוע ג’ורדי קרויף לא התאמץ להשאיר אותו בקבוצתו.

נתניה ביקשה ממכבי לפנות לבן הרוש, והמנהל הטכני מו אלאך אישר את המהלך. שני הצדדים ירוויחו ממעבר של בן הרוש לנתניה, אבל חוזהו עלול להוות מכשול לא רק בפני נתניה אלא גם בפני קבוצות אחרות שמעוניינות בו.

 

 

 

בינתיים בן הרוש הוא היחיד שקיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. מכיוון שמכבי לא צירפה עד כה שחקנים בחלון ההעברות מסרב אלאך לשחרר שחקנים כעת, ובקיץ תשנה הקבוצה את פניה לחלוטין.

לאחר ההפסד למכבי תל אביב (3:1) מנעו האוהדים משחקני הקבוצה לצעוד אל היציע הצפוני ולהודות לקופים הירוקים, והשחקנים מיהרו לרדת לחדר ההלבשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יהלום צהוב

    בן הרוש בן הרוש בן הרוששששש יאלה בוא הביתה. אנחנו אוהבים וזוכרים לך את כל הטוב שעשית לנו. כולם כפוי טובה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר