יואב כץ. יעשיר את קופתה של הפועל ב־395,000 שקל. לפחות (צילום: צלמוס)
יואב כץ. יעשיר את קופתה של הפועל ב־395,000 שקל. לפחות (צילום: צלמוס)

מענק עלייה לפלייאוף העליון? לא כל כך מהר

החוזים של שחקני הפועל קובעים כי כל שחקן רשאי לקבל מענק אחד בלבד - הגבוה מבין המענקים המובטחים לו. כל עוד הקבוצה נאבקת על האליפות ועל גביע המדינה לא יקבלו השחקנים מענק כלשהו

פורסם בתאריך: 22.2.18 12:28

שחקני הפועל ממשיכים לדהור בצמרת ליגת העל, ולאחר שהבטיחו את השתתפותם בפלייאוף העליון לראשונה ב־14 שנותיו של יואב כץ כבעלים הם מצפים לקבל כמה שיותר מהר את המענק על ההעפלה אל הפלייאוף העליון. אך כאן נכונה להם הפתעה לא משמחת. לדברי גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל, החוזים של השחקנים ברוב קבוצות הליגה, ובהן גם הפועל, קובעים כי כל שחקן רשאי לקבל מענק אחד בלבד, ואם מגיעים לו כמה מענקים הוא יקבל רק את הגבוה שבהם.

נוסף על מענק ההעפלה לפלייאוף העליון מופיעים בחוזיהם של שחקני הקבוצה גם מענק אליפות, מענק גביע ומענק על השתתפות באירופה בעונה הבאה, ולכן, כל עוד הפועל נמצאת בתמונת המאבקים על האליפות, על גביע המדינה ועל אירופה, לא יקבלו השחקנים מענק כלשהו.

 

 

הפועל ניצבת במקום הרביעי, במרחק של ארבע נקודות בלבד מהמוליכה הפועל באר שבע, והמיקום בצמרת יעשיר את קופתה במענק מיקום שמן. מענקי המיקום מההתאחדות לקבוצות הצמרת הם מיליון שקל לאלופה, 900,000 שקל לסגניתה, 750,000 שקל למקום השלישי ו-395,000 שקל לקבוצה שתסיים במקום הרביעי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר