סמארדו סמואלס. חתם לשלושת המשחקים בארצות הברית (צילום: ניר קידר)
סמארדו סמואלס. חתם לשלושת המשחקים בארצות הברית (צילום: ניר קידר)

אם סמואלס יוחתם תחתוך מכבי את אחד מהזרים שלה

עלות שכרו של הסנטר הג’מייקני במארדו סמואלס, שיצטרף למסע של מכבי חיפה בארצות הברית ביחד עם ג'וש סמית', נאמדת ב־300,000 דולר לעונה – דבר שיוביל לשחרורו של אחד מארבעת הזרים

פורסם בתאריך: 28.9.17 12:19

צירופו האפשרי של סמארדו סמואלס – אחד מהשחקנים שייבחנו במכבי חיפה במהלך המסע לארצות הברית – יוביל לשחרורו של אחד מהזרים של הקבוצה, וזאת בשל עלותו הגבוהה של שכרו הנאמד ב־300,000 דולר לעונה.

כפי שפורסם כאן לראשונה לפני שבועיים, הבעלים ג’ף רוזן החליט לבחון במהלך המסע כמה שחקנים זרים, בדגש על גבוהים, כדי לחזק את הקו הקדמי של הקבוצה, וזאת לאחר שבאימונים ובמשחקי המבחן התברר שהוא חלש מאוד. הראשון שבהם הוא סמואלס, סנטר ג’מייקני (28, 2.06 מטרים) עם עבר של שלוש שנים בקליבלנד קאבלירס. בעונת 2013-2012 הוא שיחק בהפועל ירושלים, ובהמשך זכה עם מילאנו באליפות איטליה ושיחק גם בברצלונה. את העונה שעברה הוא התחיל בליגה הסינית, נפצע, ולקראת סוף העונה חתם בברינדיסי האיטלקית. לפני שבועות אחדים הוא חתם בסביליה אך שוחרר ממנה כעבור זמן קצר. סמואלס חתם על חוזה לשלושת המשחקים של מכבי בארצות הברית, מול יוטה ג’אז (5 באוקטובר), אינדיאנה פייסרס (11 באוקטובר) ופורטלנד טריילבלייזרס (14 באוקטובר).

שחקן נוסף שיצטרף למסע הוא הפאוור פורוורד ג'וש סמית', אך הסיכויים שהוא יוחתם הם נמוכים. סמית' (31, 2.06 מטרים) שיחק 12 עונות ב-NBA במדי אטלנטה הוקס, דטרויט פיסטונס, יוסטון רוקטס ולוס אנג'לס קליפרס, וב-891 משחקים הוא העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק. בעונת הרוקי שלו באטלנטה הוא זכה בתחרות ההטבעות באולסטאר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר