אין קליטה. הפרשה הסתיימה בקול ענות חלושה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
אין קליטה. הפרשה הסתיימה בקול ענות חלושה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

פרשת ההדלפות: "המדליף" הוכיח את חפותו

ארבעה חודשים לאחר בדיקת הטלפונים הסלולריים של שחקני מכבי חיפה, שבסיומה הואשם אחד מהם בהדלפה לעיתונאים, הצליח השחקן להוכיח כי הוא כלל לא היה מעורב בפרשה

פורסם בתאריך: 21.2.18 13:40

כארבעה חודשים לאחר התפוצצותה של פרשת ההדלפות במכבי חיפה, שבשיאה נבדקו הטלפונים הסלולריים של שחקני הקבוצה, ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי השחקן היחיד שהואשם בהדלפת מידע לעיתונאים הצליח להוכיח לראשי המועדון ולשחקנים כי הוא לא היה מעורב בפרשה, ובכך ניקה את שמו.

כזכור, במהלך אימון שהתקיים לקראת סוף חודש אוקטובר הודיע מנהל הקבוצה רפי אוסמו, בהסכמתם של הקפטנים דאז דקל קינן וגל אלברמן, לשחקנים כי בתום האימון ייבדקו הטלפונים של השחקנים כדי לגלות את המדליף. העיתוי – מיד עם תום האימון – לא היה מקרי ונועד כדי שהשחקנים לא יוכלו למחוק שיחות והודעות ווטסאפ.

הבדיקה נערכה בנוכחותו של גיא לוזון, המאמן באותה התקופה, ובסיומה הופנתה אצבע מאשימה לעברו של אחד משחקני הקבוצה. תוך זמן קצר ידעו כל אוהדי הכדורגל בארץ מיהו המדליף, שהוחרם על ידי חלק מחבריו לקבוצה ולא זכה לדקות משחק.

אך בכך לא הסתיימה הפרשה. השחקן לא הסכים לקבל את ממצאי הבדיקה, ובמשך תקופה ארוכה פעל על מנת להוכיח את חפותו. לפני ימים אחדים, כשהוא נעזר באמצעים טכנולוגיים, הוכיח השחקן כי לא הוא היה המדליף.

 

 

“בחודשים שחלפו מאז הבדיקה היה לו קשה להתנהל עם השחקנים האחרים”, מספר שחקן בקבוצה, “אנחנו שמחים שהעניין הוא מאחוריו וגם מאחורינו. כולנו מאמינים בחפותו”.

במכבי סירבו להתייחס להתפתחויות האחרונות בפרשה, ומהמועדון נמסר: “אין תגובה”.

בינתיים, למרות הפלייאוף התחתון שבפתח, במכבי כבר מתכוננים לעונה הבאה. הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן הימני ארנסט מאבוקה קיבלו הודעה כי הקבוצה מעוניינת בהם לעונה נוספת. המנהל הטכני מו אלאך קיבל מנשיא המועדון יעקב שחר אישור להחליף ארבעה זרים, ולכן החליט להשאיר את דוס סנטוס ואת מאבוקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר