דניאל קופרברג. בהפועל זועמים (צילום: מיכה קיזנר)
דניאל קופרברג. בהפועל זועמים (צילום: מיכה קיזנר)

רוסמן: "אנשי מכבי יעשו הכל כדי לפגוע בנו"

דניאל קופרברג ישחק גם בהפועל עפולה מהליגה הלאומית במסגרת חוק הכרטיס הכפול. לעסקה קדם משא ומתן בין מכבי חיפה להפועל חיפה, ויו"ר האדומים יובל רוסמן זועם: "מכבי לא רוצה אותנו בליגת העל"

פורסם בתאריך: 12.1.18 09:57

הסנטר של מכבי חיפה דניאל קופרברג הצטרף להפועל עפולה מהליגה הלאומית במסגרת חוק הכרטיס הכפול. לעסקה קדם משא ומתן בין מכבי להפועל חיפה, אך בסופו של דבר הוחלט במכבי כי קופרברג ישחק בעפולה.

יובל רוסמן, יו”ר עמותת לב אדום המנהלת את הפועל, זעם על ההחלטה ואמר ל”כלבו”: “מכבי לא רוצה אותנו בליגת העל ואנשיה יעשו הכל כדי לפגוע בנו. עשו לנו תרגיל בלי לחשוב בכלל על טובתו של קופרברג, רק לפגוע בהפועל”.

קופרברג, שסיים לפני כשבועיים את הטירונות בצה”ל, חזר לסגל של מכבי, אבל ביום שני, במשחק ההפסד למכבי ראשון לציון (87:73) שדרדר את הקבוצה אל המקום העשירי, הוא קיבל מהמאמן עופר רחימי ארבע דקות בלבד על הפרקט, וזאת למרות היכולת הדלה של הקבוצה ובהיעדר קו קדמי אפקטיבי.

 

 

בעניין אחר, הבעלים של מכבי ג’ף רוזן ממשיך במדיניות הקיצוצים שלו, ועל הכוונת נמצאת כעת מחלקת הדוברות של הקבוצה. עד כה אויש תפקיד האחראי על הניו מדיה על ידי טל יקר שהועסק במשרה מלאה, אך בחודש פברואר יצומצם היקף התפקיד לחצי משרה. יקר סירב לעבור למתכונת זו, וכבר בימים הקרובים יחפשו לו מחליף. בראש מחלקת הדוברות ימשיך לעמוד אנדרו ווילסון שעושה את הרוב המוחלט של עבודתו מארצות הברית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר