ארנסטס שטקוס בדרבי בגביע הטוטו. מודע לחשיבות המשחק (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס בדרבי בגביע הטוטו. מודע לחשיבות המשחק (צילום: צלמוס)

שטקוס לקלינגר: "רוצה לשחק בדרבי"

שוערה הליטאי של הפועל חיפה חזר רק אתמול לאימונים קלים לאחר הניתוח שעבר לפני כעשרה ימים. בשלב זה מעדיף המאמן את השוער השני רן קדוש. ובצד השני של הכביש - לחץ

פורסם בתאריך: 3.12.17 12:16

שוערה של הפועל חיפה ארנסטס שטקוס פנה למאמן הקבוצה ניר קלינגר וביקש ממנו לשחק בדרבי מחר (שני). שטקוס שב רק אתמול לאימונים קלים לאחר שעבר ניתוח אפנדיציט לפני כעשרה ימים, והחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב (2:2).

בזמן האימון שנערך אתמול ערך השוער הליטאי אימון ריצה בלבד מסביב למגרש, אך במפגש בין השחקנים לאוהדי הקבוצה הוא למד מהם עד כמה חשוב הדרבי, ולא רק מבחינה מיקצועית ומבחינת המיקום בטבלה, ולכן ביקש מקלינגר לשחק. עם זאת, בשלב זה נראה כי קלינגר יעדיף להעלות למשחק את השוער השני רן קדוש.

מלבד שטקוס תחסר הפועל את הבלם ניסו קפילוטו בגלל הכרטיס האדום שספג מול מכבי תל אביב. קלינגר מתלבט באשר לזהות הבלם שיחליף את קפילוטו, וייתכן שגל אראל יפתח בהרכב לראשונה העונה בעמדה הזו.

 

 

בצד הירוק של העיר לא שקט, ומאמן מכבי חיפה גיא לוזון יודע שזאת ההזדמנות האחרונה מבחינתו. הפרסום כאן ביום שישי, ולפיו הפסד בדרבי יוביל לסיום עבודתו של לוזון, הוסיף רבות ללחץ שבו שרויים במכבי. הפער מהיריבה העירונית עומד כעת על תשע נקודות, ובמועדון חוששים מאוד מהגדלתו ל-12 נקודות.

15,000 כרטיסים כבר נמכרו לדרבי, וביחד עם 2,000 המנויים של הפועל הבטיחו את מקומם ביציעים 17,000 צופים – 11,000 של מכבי ו-6,000 של הפועל. המשטרה נערכת בכוחות גדולים לקראת המשחק, כאשר 150 שוטרים ו-400 מאבטחים ישמרו על הסדר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר