אגז’ גואדי. “אם יש אמונה אז אפשר להשיג הכל”
אגז’ גואדי. “אם יש אמונה אז אפשר להשיג הכל”

אגז’ גואדי מטירת כרמל סיים שלישי במרתון טבריה

גואדי בן ה־28, המשמש מורה לחינוך גופני בבית הספר חופית בקרית שפרינצק בחיפה, קבע זמן של 2:21:33 שעות - איטי בכשתי דקות וחצי משיאו האישי - אך הוא מרוצה מאוד מההישג

פורסם בתאריך: 14.1.18 07:59

אגז’ גואדי, בן 28 מטירת כרמל המשמש מורה לחינוך גופני בבית הספר חופית בקרית שפרינצק בחיפה, סיים במקום השלישי במרתון טבריה הבין לאומי.

סיפורו של גואדי מעורר השראה, שכן בפעם הראשונה שבה הוא רץ ריצת מרתון בתחרות רשמית הוא קבע את הקריטריון האולימפי שזיכה אותו בהשתתפות באולימפיאדת ריו 2016. גואדי, שהתמקד לאורך רוב הקריירה שלו בריצות לחמישה ולעשרה ק”מ, עשה הסבה למרתון, ובאפריל 2016 הוא השתתף לראשונה במרתון רוטרדם וסיים את הריצה בזמן של 2:18:54 שעות – שש שניות מהיר יותר מהזמן שנקבע כזמן מינימום להשתתפות באולימפיאדה. בריו סיים גואדי במקום ה־122 מתוך 155 רצים.

גואדי סיים את לימודי הוראת הספורט במכון וינגייט, והשנה הוא משמש כמתמחה בחופית, כאשר באפריל הוא צפוי לקבל את תעודת ההוראה. “בית הספר, צוות המורים ובעיקר המנהלת זיוה טלבי נותנים לי גיבוי מלא והמון עזרה, וזה המקום להודות להם”, אומר גודאי, “אני מנסה להנחיל לתלמידים ערכים של התמדה ורצון, ובאמצעות הסיפור שלי אני מראה להם שכל אחד צריך להאמין בעצמו ושאם יש אמונה אז אפשר להשיג הכל”.

 

 

 

במרתון טבריה רשם גואדי זמן של 2:21:33 שעות – איטי בכשתי דקות וחצי מהזמן שאותו הוא קבע באפריל 2016 – אך למרות זאת הוא מרוצה מההישג. “הגעתי לריצה אחרי תקופה שבה התעסקתי המון בהכנות לחתונה שלי”, הוא אומר, “ועדיין הצלחתי להשיג מדליה במרתון שמהווה את אליפות ישראל ונחשב לתחרות בין לאומית. המטרה כעת היא כמובן להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2020, כי פעם אחת לא הספיקה לי ואני רוצה מאוד להיות שוב באולימפיאדה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר