אוראל לב. הסגל הולך ונשלם (צילום: הפועל חיפה)
אוראל לב. הסגל הולך ונשלם (צילום: הפועל חיפה)

הגארד אוראל לב חתם בהפועל חיפה לשנתיים

אוראל לב, ששיחק בעונה שיברה בהפועל גלבוע/עפולה מהליגה הלאומית, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעבר שיחק בהפועל כפר סבא/כוכב יאיר, בהפועל טבעון/מגידו, באליצור קרית אתא ובהפועל גליל עליון

פורסם בתאריך: 21.7.17 15:38

הפועל חיפה החתימה לשנתיים את הגארד אוראל לב. לב (23, 1.92 מטר), שיכול לשחק בכל עמדות הגארד, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעבר הספיק לשחק בהפועל כפר סבא/כוכב יאיר, בהפועל טבעון/מגידו, באליצור קרית אתא ובהפועל גליל עליון. בעונה שחלפה שיחק לב בהפועל גלבוע/עפולה מהליגה הלאומית והשיג ממוצעים של 13 נקודות, שישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים ב-25 דקות למשחק.

לב: "לא אשכח איך בשנה שעברה הקהל של הפועל חיפה עמד ועודד את הקבוצה אחרי ההפסד נגדנו בעפולה כאילו שזה היה ניצחון בפלייאוף. זה ריגש אותי ורציתי בעצמי לקום למחוא להם כפיים. אין קהלים כאלה. כבוד גדול להיות במקום עם כזו מסורת ואהבה לסמל. אחרי שיחה נהדרת עם צוות ההנהלה ועם המאמן שרון אברהמי, שאימן אותי בעבר ושאני אוהב ומעריך אותו, החלטתי שזה המקום הנכון בשבילי. התחברתי לתשוקה ולרצון של החברים להביא את הפועל חיפה למקום הטוב ביותר, וזה יהיה כבוד בשבילי לשחק בקבוצה עם קהל תומך ומשוגע כמו שיש כאן".

אברהמי: "אוראל הוא אחד מהשחקנים הטובים בליגה הלאומית. הוא שחקן שרצינו מאוד, שומר נהדר וקשוח. אין לי ספק שהוא יהיה אחד מהמנהיגים של הקבוצה. אני שמח לאמן אותו שוב אחרי הקדנציה המשותפת שלנו בקרית אתא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר