שרון אברהמי. הרגיש שאין ביכולתו למצות את הפוטנציאל של שחקניו (צילום: ניר קידר)
שרון אברהמי. הרגיש שאין ביכולתו למצות את הפוטנציאל של שחקניו (צילום: ניר קידר)

הפועל נעתרה לבקשתו של אברהמי להתפטר

יו”ר עמותת לב אדום יובל רוסמן: “צר לנו על החלטתו של שרון אברהמי. ההנהלה גיבתה אותו לכל אורך הדרך, וכל בקשותיו מתחילת העונה מולאו במלואן. בימים הקרובים נחליט מה עושים”

פורסם בתאריך: 21.12.17 08:49

התקוות הגדולות שעורר מינויו של שרון אברהמי למאמן הפועל חיפה התנפצו ביום שלישי כאשר המאמן התפטר מתפקידו אחרי פחות מחצי שנה בקבוצה.

יומיים לאחר ההפסד הביתי למכבי קרית מוצקין מהתחתית (91:81) פנה אברהמי לראשי עמותת לב אדום המנהלת את הפועל והביע בפניהם את רצונו לסיים את עבודתו בקבוצה. הנהלת הקבוצה התכנסה עוד באותו היום לישיבה דחופה שבה הוחלט להיענות לבקשה. צמד עוזרי המאמן כפיר נוימן ושלומי אבוחצירא ימלאו בינתיים את מקומו של אברהמי.

הפועל ניצבת במקום הרביעי עם מאזן של שישה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואברהמי חש שהוא לא יכול למצות את הפוטנציאל מהסגל שהוא בנה ולממש את המטרה שלשמה הוא חתם בקבוצה – להעפיל לליגת העל. בהפועל מעריכים שלנוכח מצבה הכספי של הקבוצה – שבעקבותיו נענו השחקנים לבקשת הקבוצה והסכימו לקיצוץ של עשרה אחוזים בשכרם – יוחתם מאמן בשכר נמוך הרבה יותר מזה של אברהמי.

 

 

 

יו”ר עמותת לב אדום יובל רוסמן: “צר לנו על החלטתו של אברהמי. ההנהלה גיבתה אותו לכל אורך הדרך, וכל בקשותיו מתחילת העונה מולאו במלואן על ידי ההנהלה. בימים הקרובים נחליט מה עושים”.

אברהמי: “אני מודה להנהלת הפועל על הדרך המשותפת ומאחל לשחקנים, לחברי ההנהלה ולאוהדים הצלחה רבה”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר