חנן ממן ומקסים פלקושצ’נקו עם הכדור הכתום. עדיף שיתמקדו בכדורגל (צילום: אלעד נבו, דוברות הפועל חיפה)
חנן ממן ומקסים פלקושצ’נקו עם הכדור הכתום. עדיף שיתמקדו בכדורגל (צילום: אלעד נבו, דוברות הפועל חיפה)

התקרבות בין קבוצות הכדורסל והכדורגל של הפועל

לאחר שנים של מתיחות הגיעו שחקני קבוצת הכדורסל לדרבי בכדורגל, ושחקני הכדורגל באו למשחקה של קבוצת הכדורסל ואף ערכו תחרות שלשות בין הרבעים

פורסם בתאריך: 7.12.17 14:49

האם אנו עדים לשת”פ בין מועדוני הכדורסל והכדורגל של הפועל חיפה? לפי מה שקורה בשבועות האחרונים ייתכן מאוד שכן. אחרי שבשנים האחרונות היתה מתיחות בין שני המועדונים — שבסביבתו של הבעלים של מועדון הכדורגל יואב כץ מייחסים אותה להזדהות של ראשי מועדון הכדורסל עם קבוצת הכדורגל מ.ס רובי שפירא — חלה לאחרונה התקרבות בין המועדונים.

ביום שני הגיעו שחקני קבוצת הכדורסל לדרבי החיפאי בכדורגל שבו ניצחה הפועל את מכבי בתוצאה 0:1, ולמחרת הגיעו שבעה משחקני קבוצת הכדורגל – חנן ממן, מקסים פלקושצ’נקו, גל אראל, ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש, רסמוס סויסטד וכובש שער הניצחון בדרבי ראדו גינסארי – למשחק של קבוצת הכדורסל נגד מכבי רעננה שנערך בהיכל ברוממה. שחקני קבוצת הכדורגל לא הספקו רק בהגעה למשחק, ובין הרבעים הם ערכו תחרות שלשות. בחצי הגמר הראשון התחרו ממן ופלקושצ’נקו, והקפטן ניצח והעפיל לגמר, שם הוא פגש את אראל שניצח את שטקוס. בגמר נפרדו ממן ואראל בתיקו אחרי שאף אחד מהשניים לא הצליח לקלוע מחוץ לקשת.

 

 

במשחק הביסה הפועל את רעננה בתוצאה 62:91 וחזרה למסלול הניצחונות. הקבוצה מדורגת במקום השלישי עם מאזן של שישה ניצחונות ושני הפסדים, כשמעליה – בהפרש של נקודה אחת בלבד – ניצבות מכבי רחובות ומכבי קרית גת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר