תומר בר אבן. עבר גם במכבי חיפה (צילום: מועדון כדורסל הפועל חיפה)
תומר בר אבן. עבר גם במכבי חיפה (צילום: מועדון כדורסל הפועל חיפה)

מסע הרכש נמשך: תומר בר אבן חתם בהפועל חיפה

הגארד שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בעונה שעברה בהפועל נהריה, חתם לשנתיים. תומר בר אבן: "מקווה לעזור ולעשות הכל כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי לו"

פורסם בתאריך: 9.7.17 09:42

הגארד תומר בר אבן חתם לשנתיים בהפועל חיפה, והוא מצטרף אל אופיר הובר, ניב משגב, אופק אביטל ואיסמעאל רומרו פרננדז.

בר אבן, שבעונה שעברה שיחק במדי עירוני נהריה מליגת העל, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ומשם הגיע לנבחרות ישראל בכל הגילאים הצעירים. את קריירת הבוגרים שלו החל בר אבן בהפועל יוקנעם/מגידו, שהיתה קבוצת הבת של מכבי תל אביב ושבה הוא שיחק במשך שלוש שנים. בעונת 2014-2013 הוא חתם לשנתיים במכבי חיפה, כאשר בעונתו הראשונה הוא ניצל את חוק הכרטיס הכפול כדי לשחק עם אליצור קרית אתא מהליגה הלאומית. בעונת 2016-2015 הוא עבר להפועל עפולה מהלאומית.

בר אבן: "אני שמח להיות חלק ממשפחת הפועל חיפה ולחזור ולשתף פעולה עם המאמן שרון אברהמי. אני מקווה לעזור ולעשות הכל כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי לו. שמעתי הרבה על הקהל שמלווה את הקבוצה באש ובמים, ואני בטוח שניתן להם סיבה טובה לבוא ולמלא את רוממה בימי שלישי. אני מחכה כבר לתחילת האימונים ולפגוש את שאר השחקנים ומאחל הצלחה לכולנו".

אברהמי: "בר אבן הוא החתמה מצוינת. הוא שחקן מהבכירים בליגה ששיחק אצלי בעבר, ואני בטוח שהוא יביא את היתרונות שלו לידי ביטוי, גם באישיות וגם מהבחינה המקצועית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר