שחקני מ.ס רובי חוגגים בעונה שעברה. מה שמגיע מגיע (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי שפירא חיפה)
שחקני מ.ס רובי חוגגים בעונה שעברה. מה שמגיע מגיע (צילום: דף הפייסבוק של הפועל רובי שפירא חיפה)

שחקני מ.ס רובי חיפה קיבלו את המענקים, אך בצ’קים דחויים

רק השבוע קיבלו השחקנים את מענקי העלייה לפלייאוף בעונה שעברה, אך נדהמו לגלות שהצ’קים האחרונים מיועדים להפקדה רק בחודש דצמבר: “מקווים שהצ’קים יכובדו”

פורסם בתאריך: 30.8.17 16:30

עמותת עיר הפועלים העבירה רק השבוע לשחקני מ.ס רובי חיפה ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה את מענקי העלייה לפלייאוף שהובטחו להם בחוזיהם. אך בכך לא הסתיימה הפרשה, ול”כלבו” נודע כי השחקנים קיבלו את המענקים בצ’קים דחויים שהאחרון שבהם מיועד להפקדה בחודש דצמבר. רק לאחר שיופקדו הצ’קים האחרונים יוכלו במ.ס רובי להכריז על סיום הסאגה.

בשבועות האחרונים ניהלו שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, ובהם שחקנים בכירים כמו שמעון הרוש ודור הלוי, שיחות קשות עם ראשי עיר הפועלים על כך שהם עדיין לא קיבלו את המענקים המגיעים להם על העלייה למשחקי הפלייאוף. בשבוע שעבר הודיעו כמה מהשחקנים שבכוונתם להגיש תביעה נגד הקבוצה אם הם לא יקבלו לאלתר את כספם, ואכן השבוע הם קיבלו את המגיע להם אך לא בתשלום אחד אלא בפריסה לכמה תשלומים. חלק מהשחקנים אמרו ל”כלבו” כי הם חוששים שהצ’קים לא יכובדו. “אם מחלקים את המענק לכמה תשלומים זה סימן שיש לקבוצה בעיה תזרימית”, אמר אחד מהם, “אנחנו מקווים שהצ’קים יכובדו ושלא יהיו בעיות. בשנה שעברה הקבוצה כיבדה את כל ההתחייבויות שלה, ואנחנו מאמינים שהם יעמדו בזה גם עכשיו”.

מעמותת עיר הפועלים נמסר בתגובה: “מענקי הפלייאוף נפרסו על פני כמה תשלומים בגלל עיכוב בהקצבות שהיינו אמורים לקבל. כל הצ’קים שנמצאים בידי השחקנים יכובדו במלואם, בדיוק כפי שקרה עם כל הצ’קים מאז הקמתו של המועדון”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר