ענבל שמש. עשתה היסטוריה עבור מכבי חיפה (צילום: איגוד הג'ודו האירופי)
ענבל שמש. עשתה היסטוריה עבור מכבי חיפה (צילום: איגוד הג'ודו האירופי)

ניצחון היסטורי לענבל שמש באליפות העולם בג’ודו לבוגרות

הג’ודאית הצעירה ממכבי חיפה גברה בקרב הראשון על הרוסייה קתרינה וולקובה המדורגת במקום העשירי בעולם. בקרב השני היא הפסידה קלריס אביגיניו הצרפתייה, מדליסטית הכסף מאולימפיאדת ריו

פורסם בתאריך: 6.9.17 18:29

הג’ודאית ענבל שמש ממכבי חיפה רשמה היסטוריה עבור המועדון הירוק כשהיתה הג’ודאית הראשונה בהיסטוריה של האגודה שהשתתפה באליפות העולם לבוגרות, אשר נערכה בבודפשט, הונגריה.

שמש, שתנסה בשלוש השנים הקרובות להדהים את עולם הג’ודו ולזכות בכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020 על חשבונה של המדליסטית האולימפית ירדן ג’רבי, ייצגה את ישראל בקטגוריית משקל של עד 63 ק”ג. היתה זו תחרות הבוגרות הגדולה הראשונה של שמש, שנחשבה לאחת מהג’ודאית הטובות בעולם בגילאים הצעירים, והיא אף הצליחה לרשום ניצחון היסטורי. בסיבוב הראשון עלתה שמש על המזרן לקרב מול הרוסייה קתרינה וולקובה המדורגת במקום העשירי בעולם, והכניעה אותה בחניקה כשעל השעון נותרו שתי דקות. בסיבוב השני חיכתה לה קלריס אביגיניו הצרפתייה, מדליסטית הכסף מאולימפיאדת ריו ובעבר אלופת העולם, אשר זכורה לחובבי הג’ודו בישראל מהפסדה לג’רבי בגמר אליפות העולם בשנת 2013. מול שמש זה כבר היה קל הרבה יותר. תוך עשר שניות היא זרקה את יריבתה הישראלית על המזרן במהלך שזיכה אותה באיפון וסיים את דרכה של שמש בתחרות.

מנכ”ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ: “האגודה גאה בענבל שניצחה את המדורגת עשירית בעולם בקרב הראשון. ענבל היא הנציגה הראשונה בתולדות מכבי חיפה ומחלקת הג’ודו שלה שלוקחת חלק באליפות העולם. נחישותה מאפשרת לה לגבור על יריבות המדורגות בצמרת העולמית – דבר שמוסיף הרבה כבוד וגאווה לאגודה”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר