ניקי פאלי. “כל השנים האתלטיקה היתה אצלי במקום הראשון. עכשיו היא ירדה למקום השלישי” (צילום: רמי שלוש)
ניקי פאלי. “כל השנים האתלטיקה היתה אצלי במקום הראשון. עכשיו היא ירדה למקום השלישי” (צילום: רמי שלוש)

“אפשר להגיד שהמכבייה תהיה התחרות האחרונה שלי”

הקופץ לגובה ניקי פאלי, שנאלץ לעבוד בשיפוצים ובהתקנת פרקטים, לא מתאמן כבר תקופה ארוכה: “פרישה היא מחשבה ריאלית והיא נמצאת מעבר לפינה”

פורסם בתאריך: 12.7.17 20:04

האתלט ניקי פאלי עשוי לפרוש מפעילות, וזאת מכיוון שהוא לא מצליח למצוא זמן לאימונים. פאלי לא מתאמן כלל זה חודש וחצי, ולמרות זאת הוא סיים במקום השלישי בקפיצה לגובה באליפות ישראל – הישג שהעניק לו את הכרטיס למשחקי המכבייה.

פאלי עובד בימים אלו בעבודות שיפוצים ובהתקנת פרקטים, וגם לקראת תחרויות המכבייה הוא לא התאמן. “הכסף שאני מקבל מהאתלטיקה לא מספיק לי כדי לחיות, אז אני חייב לעבוד”, אמר השבוע פאלי ל”כלבו”, “יש לי ילדה שגרה איתי, ואני עדיין גר עם ההורים”.

פאלי בן ה־30 נחשב בעבר לאחת מהתקוות האולימפיות הגדולות בישראל, ובתקופות מסוימות אף האמינו בוועד האולימפי הישראלי כי ביכולתו להתמודד על מדליה אולימפית. כעת הוא כבר חושב על פרישה סופית: “כל השנים האתלטיקה היתה אצלי במקום הראשון. עכשיו היא ירדה למקום השלישי, כך שהיחס בהתאם”.

פאלי מקבל מאגודת מכבי חיפה 1,500 שקל בחודש ומאיגוד האתלטיקה 600 שקל נוספים. “במשך שנתיים התקיימתי מהסכום הזה”, הוא מספר, “אמרתי לעצמי ‘לא אלך לעבוד ואתן את כל כולי לאתלטיקה’. בשנה שעברה, אחרי הניתוח שעברתי, קפצתי לגובה של 2.19 מטרים, ונראה שכעת הגיע הזמן לעשות את הדבר הנכון. פרישה היא מחשבה ריאלית והיא נמצאת מעבר לפינה. באיגוד האתלטיקה מודעים למצבי. הבאתי כבוד למדינת ישראל, אבל אני בטוח שכאשר אפרוש אפילו לא יתקשרו אלי ולא יציעו לי לאמן. כבר פרשתי פעם אחת למשך חצי שנה ולא קיבלתי שום טלפון. אתן תחרות אחת במכבייה עבור מכבי חיפה, ואפשר להגיד שזו התחרות האחרונה שלי”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר